خانهاخبار
ایرانسل هشت و نیم میلیارد ریال کمک نقدی برای مقابله با کرونا پرداخت کرد

ایرانسل هشت و نیم میلیارد ریال کمک نقدی برای مقابله با کرونا پرداخت کرد

ایرانسل در قالب پویش‌های مردمی رسمی، به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا در استان‌های مختلف کمک کرد.
۱۳۹۹/۱/۱

image

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در پی شیوع ویروس کرونا در ایران و با توجه به مسؤولیت اجتماعی ایرانسل، این اپراتور علاوه بر اتخاذ تدابیر ویژه ارتباطی، هشت و نیم میلیارد ریال نیز به مراکز درمانی و نهادهای مقابله با این بیماری در استان‌های مختلف اختصاص داد.

این مبالغ در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد و تهران و در قالب پویش‌های مردمی که به دعوت دانشگاه‌های علوم پزشکی، استانداری‌ و شهرداری‌ها برای حمایت از کادر درمانی کشور و مجموعه‌های درگیر در امر پیشگیری تشکیل شده است، هزینه می‌شود.

پیش از این نیز ایرانسل اقداماتی مانند در نظر گرفتن تمهیداتی برای انجام دورکاری حداکثری کارکنان، ارائه محتوای رایگان لنز و شبکه شیران، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، ارائه ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت هدیه به مشترکان و ارائه تمهیدات و تخفیف‌هایی برای آموزش از راه دور دانشجویان و دانش‌آموزان را انجام داده است.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، مصمم است در جریان همراهی مردم در مقابله با شیوع ویروس کرونا، شرایط بهره‌مندی بیشتر و بهتر از خدمات دیجیتال را تسهیل کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)