خانهاخبار
چهار مدل جدید از آیپد پرو در دست تولید است

چهار مدل جدید از آیپد پرو در دست تولید است

بر اساس اطلاعاتی که از یک راهنمای کاربری چینی به دست آمده، ظاهرا اپل می‌خواهد چهار مدل جدید از آیپد پرو معرفی کند که همگی دوربین سه‌گانه خواهند داشت.
۱۳۹۸/۱۲/۲۸

به‌فاصله کوتاهی پس از رویت مدل بدون نام آیپد در مرجع EEC، حالا چهار مدل جدید از آیپد پرو در یک راهنمای کاربری چینی مشاهده شده است. اگرچه اپل این مدل‌ها را از صفحه راهنمای مذکور حذف کرده اما جزئیات مربوط به اندازه نمایشگر و شماره مدل این دستگاه‌ها در سطح اینترنت پخش شده است. این مدل‌ها عبارت‌اند از:

  • A2228
  • A2229
  • A2231
  • A2233

به نظر می‌رسد که اپل باز هم مثل سال ۲۰۱۸ از دو اندازه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی استفاده خواهد کرد و هر کدام را در نسخه‌های مجهز به وای فای یا سلولار عرضه می‌کند. در نتیجه بعید است که شایعات مربوط به آیپد پرو ۱۲ اینچی صحت داشته باشد. اتخاذ این تصمیم از سوی کوپرتینویی‌ها منطقی است چون آن‌ها نمی‌خواهند ترکیب برنده آیپد پرو را تغییر دهند و به سراغ تولید اندازه جدیدی بروند که معلوم نیست کاربران از آن استقبال کنند.

این شرکت ظاهرا تصمیم گرفته که از همان اندازه‌های قبلی برای تولید مدل‌های جدید آیپد پرو استفاده کند و حالا صرفا طراحی و مشخصات داخلی آن‌ها را ارتقا می‌دهد تا علاوه بر صرف منابع کمتر بتواند پاسخگوی نیازهای جدید کاربران باشد و شانس فروش خود را افزایش دهد.

طبق گزارش‌ها، آیپد پرو جدید دوربینی سه‌گانه خواهد داشت و ممکن است از پیکربندی دوربین آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس استفاده کند. به‌علاوه، این احتمال وجود دارد که آیپد پروی جدید به سیستم تشخیص سه‌بعدی مجهز شود تا بتواند از پتانسیل‌های فناوری واقعیت افزوده بهره بگیرد. در خصوص زمان عرضه فعلا اطلاعاتی در دسترس نیست، اما ممکن است در انتهای ماه مارس شاهد رونمایی از این تبلت قدرتمند باشیم.

نظر شما درباره مدل‌های جدید آیپد پرو چیست؟ تمایلی به خرید آن‌ها دارید؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)