خانهاخبار
پتنت دستکش هوشمند مایکروسافت به ثبت رسید

پتنت دستکش هوشمند مایکروسافت به ثبت رسید

سال گذشته، کمپانی مایکروسافت دست به معرفی یک دستکش پارچه‌ای هوشمند زد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۸

با پیشرفت روز افزون دنیای تکنولوژی، اتفاقاتی در این حوزه روی می‌دهد که کمتر کسی انتظار آنها را دارد. سال گذشته، مسئولان مایکروسافت پتنت دستکش هوشمند پارچه‌ای را به ثبت رساندند. این دستکش از تکه‌ای پارچه تشکیل شده بود که به تکنولوژی‌های مدرن کامپیوتری مجهز بود. حال که صحبت از این موضوع شد، باید بگوییم که ردموندی‌ها این ایده را گسترش داده و قصد دارند تا به یک دستکش هوشمند تمام و عیار برسند. در تصاویر پتنت جدید ثبت شده، شاهد مکانیسم جدیدی هستیم که از طریق سیستم هپتیک، با ویبره به کاربر استفاده کننده از دستکش هشدار داده می‌شود.

برخی از قسمت‌های این دستکش، از سختی خاصی برخوردار بوده و قسمت‌های دیگر آن، مانند دستکش‌های معمولی طراحی شده است. به این ترتیب روند پوشیدن آن ساده بوده و امکان تعامل با محصولات دیگر را نیز دارا خواهد بود. به این ترتیب با پوشیدن این دستکش، می‌توانید همچنان با کیبورد، ماوس، نمایشگرهای لمسی یا کنترلرهای کنسول‌ها نیز کار کنید.

image

 

در انتها بد نیست بدانید که تنها مایکروسافت در حال کار روی دستکش‌های هوشمند نیست و از سوی دیگر، کمپانی هایی مانند اپل، گوگل و سامسونگ نیز روی تکنولوژی‌هایی از این قبیل کار می‌کنند. باید منتظر ماند و دید که ماحصل این تلاش‌ها و پتنت‌هایی که به مرور ثبت می‌شود، به کجا خواهد رسید.

به نظر شما آیا در آینده نزدیک، می‌توانیم دستکشی را به دست کنیم که به همراه آن، بتوانیم همچنان با گوشی هوشمند یا تبلت‌های خود کار کنیم؟

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)