خانهاخبار
واضح ترین تصویر از موتورولا اج پلاس منتشر شد

واضح ترین تصویر از موتورولا اج پلاس منتشر شد

امروز در رسانه‌های خبری، شاهد انتشار تصویری واضح از Motorola Edge Plus در دو رنگ قرمز و آبی بودیم.
۱۳۹۸/۱۲/۲۸

ایوان بلس، یکی از افراد سرشناس در حوزه افشای اسرار و حقایق کمپانی‌های فعال در حوزه تکنولوژی، امروز تصویری واضح و شفاف از گوشی هوشمند بعدی کمپانی موتورولا با نام اج پلاس را منتشر کرد. در این تصاویر، Motorola Edge Plus را در دو رنگ قرمز و آبی می‌بینیم.

اگرچه از این تصاویر، اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات سخت‌افزاری محصول یاد شده نمی‌توان دریافت. اما دوربین 108 مگاپیکسلی، نمایشگری با حفره قطره‌ای برای دوربین سلفی و لبه‌هایی خمیده و از سوی دیگر، درگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون آن بسیار واضح و مشخص است. همچنان دو رنگ زیبای آبی و قرمز آن نیز در این تصاویر به نمایش گذاشته شده است.

بر اساس شایعات مطرح شده، گوشی هوشمند اج پلاس موتورولا به پردازنده اسنپدراگون 865، هشت یا 12 گیگابایت رم و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. چنین اطلاعاتی از گزارشی که توسط انجمن توسعه دهندگان XDA-Developers منتشر شده، در دسترس قرار گرفته است. در کنار دوربین 108 مگاپیکسلی که در بالا به آن اشاره کردیم، دو لنز دیگر نیز در پشت بدنه دیده می‌شوند که پیش بینی می‌شود یکی از آنها 16 مگاپیکسل واید و دیگری، 8 مگاپیکسل تله فوتو باشد. در کنار گوشی هوشمند اج پلاس، شایع شده است که محصولی دیگر با نام Edge نیز معرفی خواهد شد که از قدرت سخت‌افزاری کمتر و دوربین 64 مگاپیکسلی برخوردار باشد.

image

 

متأسفانه در حال حاضر، هیچ گونه خبری در مورد زمان عرضه Edge Plus عنوان نشده است، اگر چه روی نمایشگر هر دو تصویر منتشر شده، تاریخ سوم آوریل، مصادف با پانزدهم فروردین ماه درج شده است که احتمالا، تاریخ رونمایی از این محصول باشد. پیش تر بر اساس برنامه ریزی‌ها، بنا بر این بود که اج پلاس موتورولا در همایش جهانی MWC 2020 به دنیای تکنولوژی معرفی شود. اما این رویداد بزرگ به دلیل شیوع ویروس کرونا و کناره گیری بسیاری از شرکت کنندگان، لغو شد.

با وجود مشکلاتی که ویروس کرونا برای تولید کنندگان قطعات سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند ایجاد کرده و با توجه به اینکه بسیاری از کارخانه‌های مرتبط با این محصولات تعطیل شده‌اند، لذا باید ببینیم که آیا تاریخ یاد شده برای رونمایی از این گوشی هوشمند صحت خواهد داشت، یا معرفی آن به زمانی دیگر موکول می‌شود.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)