خانهاخبار
چگونه پلی استور گوگل را به محصولات هوآوی بیاوریم؟

چگونه پلی استور گوگل را به محصولات هوآوی بیاوریم؟

همان طور که می‌دانید، محصولات جدید کمپانی هوآوی از سرویس پلی استور بی بهره هستند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۸

کمپانی هوآوی با درگیری‌هایی که با کشور آمریکا داشته و بر اساس تحریم‌هایی که دونالد ترامپ بر علیه این شرکت چینی اعمال کرد، به صورت کامل با سرویس‌های گوگل و از جمله مهم ترین آنها، با پلی استور خداحافظی کرد.

کاربران این محصولات قادر خواهند بود تا از فروشگاه نرم‌افزاری هوآوی، نیازهای خود را برطرف کنند و همین موضوع نشان داد که زندگی بدون گوگل برای این دسته از افراد امکان پذیر است. اما با انجام مراحل زیر، شما قادر خواهید بود تا پلی استور گوگل را مجددا به گوشی هوشمند خود اضافه کرده و از سرویس‌های آن استفاده کنید.

image

 

برای اضافه کردن پلی استور به محصولات هوآوی، تنها به اپلیکیشن Chat Partner نیاز دارید. به معنای دیگر، با دانلود یک اپلیکیشن 147 مگابایتی، می‌توانید Play Store را در گوشی هوشمند هوآوی خود نصب کرده و از آن استفاده نمایید. این روش، یک راه غیر رسمی برای بهره گیری از پلی استور به حساب می‌آید.

بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن یاد شده، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا روی Detect Device ضربه بزنید.
  2. سپس Repair Now را انتخاب کنید.
  3. در نهایت Activate را انتخاب نمایید.

حال کافی است تا گوشی هوشمند خود را ریستارت کرده و به این ترتیب، اپلیکیشن Play Store را در محیط سیستم عامل مشاهده خواهید کرد. حال کافی است تا وارد اکانت گوگل خود شوید تا بتوانید از آن به صورت کامل استفاده کنید. در نهایت می‌توانید اپلیکیشن Chat Partner را از روی دستگاه خود حذف نمایید.

اگر در انجام مراحل بالا با پیغام خطای Device is not Play Protect certified مواجه شدید، مراحل زیر را طی کنید:

  1. در مرحله اول باید آیدی دستگاه خود را پیدا کنید. برای این منظور کافی است اپلیکیشن مربوطه را از این لینک روی دستگاه خود نصب کنید. حال آن را باز کرده و عبارت نوشته شده در قسمت Google Service Framework را یادداشت کنید.

image

 

  1. حال به این لینک رفته، آیدی دستگاه خود را وارد نموده و روی REGISTER کلیک کنید.
  2. image

     

حال کافی است تا گوشی هوشمند خود را ریستارت کرده و مراحل را مجددا از سر گیرید. بد نیست بدانید که برخی مواقع، این روند چند دقیقه‌ای زمان خواهد برد. اما در نهایت دستگاه شما توسط گوگل شناسایی خواهد شد.

این روش روی محصولات زیر انجام شده و با موفقیت، مراحل نصب Play Store گوگل به پایان رسیده است:

  • Huawei P40 Lite
  • Huawei Mate 30 Pro
  • Huawei Y7p

همان طور که بالاتر اشاره کردیم، این یک روش غیر رسمی برای نصب پلی استور گوگل به حساب می‌آید و مشخص نیست که تا چه زمانی، قابلیت انجام را دارا باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Zizi

۱۴۰۰/۷/۱۲
منم همین مشکل رو دارم، همش میگه نت نیست، درحالی که هست

Mostafa

۱۳۹۹/۱۲/۹
سلام ببخشید گوشی من نوا7 ای تازه گرفتم هرکاری میکنم این برنامه chatpartner ارور کانکشن میده یسره ممنون میشم راهنماییم کنید مرسی