خانهاخبار
نوکیا C2 معرفی شد؛ پایین‌رده‌ای با دوربین سلفی مجهز به فلش

نوکیا C2 معرفی شد؛ پایین‌رده‌ای با دوربین سلفی مجهز به فلش

تلفن هوشمند نوکیا C2 از اندروید 9 گو ادیشن استفاده می‌کند و در بخش دوربین سلفی خود از فلش LED استفاده می‌کند. این دستگاه نمایشگری 5.7 اینچی دارد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

شرکت HMD امروز از تلفن هوشمند جدیدی به نام نوکیا C2 رونمایی کرد که در دسته گوشی‌هایی پایین‌رده قرار می‌گیرد. این گوشی از اندروید ۹ گو ادیشن استفاده می‌کند و مجهز به چیپستی از برند Unisoc است.

image

نوکیا C2 پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز دارد که کمی قوی‌تر از نوکیا C1 با پردازنده ۱.۳ گیگاهرتزی است. این گوشی ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توانید آن را با کمک کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت ارتقا دهید. نوکیا C2 نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد.

image

در قاب پشتی این گوشی لنزی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته و در جلو شاهد حضور دوربینی ۵ مگاپیکسلی هستیم. نکته جالب این است که علاوه بر دوربین عقب، در دوربین جلو هم فلش LED قرار گرفته تا عکاسی در ساعات شب ممکن شود. نوکیا C2 یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و می‌تواند از طریق درگاه microUSB با سرعت ۵ وات شارژ شود.

image

نوکیا C2 مجهز به گیرنده رادیویی FM و جک ۳.۵ میلی متری هدفون است. این تلفن هوشمند در دو رنگ مشکی و فیروزه‌ای به بازار می‌آید. قیمت و زمان عرضه گوشی مذکور هنوز اعلام نشده ولی احتمالا با فاصله زیادی وارد بازار نخواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)