خانهاخبار
تمام مدل‌ها و رنگ‌های سری P40 هوآوی در تصویری تازه لو رفت

تمام مدل‌ها و رنگ‌های سری P40 هوآوی در تصویری تازه لو رفت

سری P40 هوآوی قرار است 7 فروردین معرفی شود و حالا تصویری منتشر شده که مدل‌های مختلف این خانواده را در رنگین کمانی از تلفن‌های هوشمند نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

به‌تازگی تصویری از تمام تلفن‌های هوشمند سری P40 هوآوی منتشر شده است. در این تصویر همه رنگ‌های این خانواده را می‌بینیم که شامل سه عضو به نام‌های هوآوی P40، هوآوی P40 پرو و هوآوی P40 پرو پریمیوم ادیشن است. دو عضو دیگر این سری با نام‌های P40 لایت و P40 لایت E پیش‌تر معرفی شده بودند.

در نگاه اول تمام دستگاه‌های موجود در تصویر مشابه یکدیگر هستند، اما اگر دقیق نگاه کنید می‌توانید تفاوت ماژول دوربین آن‌ها را ببینید. هوآوی P40 دوربینی سه‌گانه بدون زوم پریسکوپ، هوآوی P40 پرو دوربینی چهارگانه با لنز پریسکوپ و هوآوی P40 پرو پریمیوم دوربینی پنج‌گانه دارد. علاوه بر این، تفاوت اندازه دستگاه‌ها در این عکس قابل مشاهده است.

گفته می‌شود که هوآوی P40 پرو پریمیوم احتمالا در بدنه خود به جای شیشه از سرامیک استفاده می‌کند و در دو رنگ مشکی و سفید وارد بازار خواهد شد. P40 و P40 پرو در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، نارنجی (یا طلایی)، مشکی، آبی و (سفید) سپیده‌دم عرضه می‌شوند.

سری P40 هوآوی قرار است در تاریخ ۷ فروردین در یک مراسم آنلاین معرفی شود. این دستگاه‌ها سنسور دوربین جدید ۵۰ مگاپیکسلی از نوع RYYB، چیپست Kirin 990 5G، دوربین سلفی دوگانه و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED خواهند داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)