خانهاخبار
گوشی Realme 6i فردا با باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی معرفی می‌شود

گوشی Realme 6i فردا با باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی معرفی می‌شود

بر اساس اعلام رسمی شرکت ریلمی، قرار است عضو تازه‌ای از خانواده Realme 6 معرفی شود که Realme 6i نام دارد و از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

شعبه میانمار ریلمی تایید کرده که تلفن هوشمند Realme 6i در تاریخ سه‌شنبه ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) رسما معرفی خواهد شد. این شرکت پیش‌تر تایید کرده بود که گوشی مذکور از دوربین چهارگانه و شارژ سریع ۱۸ واتی استفاده می‌کند. علاوه بر این، قرار است برای نخستین بار شاهد حضور چیپست هلیو G80 باشیم.

ریلمی می‌گوید Realme 6i دوربین سلفی خود را درون ناچی قطره‌ای جا داده است. فعلا صحبتی از اندازه نمایشگر و رزولوشن این گوشی به میان نیامده. با این حال، دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد و از درگاه USB-C برای شارژ آن استفاده می‌کند.

اگر بخواهیم این گوشی را با Realme 5i مقایسه کنیم، آن دستگاه از صفحه نمایشی ۶.۵۲ اینچی از نوع IPS LCD با نسبت تصویر ۲۰:۹ و رزولوشن +HD استفاده می‌کرد. دوربین سلفی Realme 5i یک لنز ۸ مگاپیکسلی بود و با یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی به بازار آمد که از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کرد.

image

در قاب عقب Realme 5i دوربینی چهارگانه وجود داشت که شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی بود. حالا ریلمی تایید کرده که 6i دوربینی چهارگانه با فناوری هوش مصنوعی دارد که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. با این حال، فعلا اطلاعاتی درباره سایر لنزها در دسترس نداریم.

سال گذشته، Realme 5i و Realme 5 تقریبا مشخصات یکسانی داشتند و عمده تفاوت آن‌ها به دوربین سلفی بهتر Realme 5 و ظرفیت فضای داخلی بیشتر آن بر می‌گشت. این شرکت چند وقت پیش از Realme 6 و Realme 6 Pro رونمایی کرد و حالا نوبت به Realme 6i رسیده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)