خانهاخبار
رندرهای هوآوی P40 پرو پریمیوم منتشر شد

رندرهای هوآوی P40 پرو پریمیوم منتشر شد

مدت زمان زیادی تا تاریخ عرضه گوشی هوشمند Huawei P40 باقی نمانده است.
۱۳۹۸/۱۲/۲۵

چندی است که شایعات و حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون خانواده پی 40 هوآوی در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود. تاریخ معرفی و عرضه این محصول نزدیک است. امروز تصویری رندر شده از گوشی هوشمند Huawei P40 Pro Premium به همراه برخی مشخصات آن، منتشر شد.

مسئولان وبسایت ITHome به تازگی، تصویر رندر شده هوآوی P40 پرو پریمیوم را در یکی از سایت‌های خرده فروشی کره‌ای مشاهده کرده‌اند. در این گزارش، تصویری از این محصول به همراه برخی مشخصات کلیدی آن عنوان شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط ITHome، از جمله مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 3160 × 1440 و نرخ رفرش 120 هرتزی، پردازنده کایرین 990 (مجهز به نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G)، رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی اشاره کرد.

در پشت بدنه، شاهد دوربین چهارگانه با مشخصات زیر خواهیم بود:

  1. دوربین اصلی 52 مگاپیکسلی
  2. دوربین 40 مگاپیکسلی
  3. دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید
  4. دوربین پریسکوپ
  • سنسور ToF سه بعدی

همچنین در کنار اطلاعات یاد شده، وجود سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر، مجهز بودن این گوشی هوشمند به گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و همچنین باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر فست شارژ 50 واتی نیز تأیید شده است.

image

 

همان طور که در تصویر رندر شده مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد که بدنه پشت و جلوی گوشی، از جنس شیشه طراحی شده و فریم فلزی، این دو قطعه را به یکدیگر چسبانده است. لبه‌های نمایشگر، به طرز هنرمندانه‌ای خمیده طراحی شده و در قسمت بالا، احتمالا شاهد یک بریدگی قرص مانند در صفحه نمایش باشیم که محل قرارگیری دوربین سلفی دوگانه خواهد بود.

متأسفانه در این لیست مشخصات، اثری از قیمت P40 Pro Premium هوآوی دیده نمی‌شود.

به نظر می‌رسد که مشخصات سخت‌افزاری یاد شده، تا حد زیادی به واقعیت نزدیک باشد. اما از آنجا که این موارد پیش از رونمایی رسمی افشا شده است، می‌توانیم با کمی تأمل به آنها نگاه کرده و تا رونمایی رسمی از این محصول، منتظر بمانیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)