خانهاخبار
رندر تازه‌ای از رنگ زیبای وان پلاس 8 پرو منتشر شد

رندر تازه‌ای از رنگ زیبای وان پلاس 8 پرو منتشر شد

رندر جدیدی که از وان پلاس 8 پرو به سطح اینترنت راه پیدا کرده، این دستگاه را در رنگ بنفش به تصویر می‌کشد. سری وان پلاس 8 احتمالا 27 فروردین معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۱۲/۲۵

در طول چند روز اخیر گزارش‌های زیادی درباره سری وان پلاس ۸ منتشر شده است. ساعاتی پیش تصویری از این گوشی در دستان رابرت داونی جونیور، بازیگر مشهور هالیوود به اینترنت راه پیدا کرد. در گزارش دیگری اعلام شد که خانواده وان پلاس ۸ در تاریخ ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین) معرفی می‌شود. با این حال، هنوز نمی‌توانیم این تاریخ را قطعی بدانیم و باید منتظر اخبار موثق‌تر بمانیم. در جدیدترین گزارش، رندری از وان پلاس ۸ پرو منتشر شده که احتمالا بر اساس اطلاعات موجود در سطح اینترنت طراحی شده است.

رندرهای این دستگاه تاکنون با تصویر زنده وان پلاس ۸ مطابقت داشته است. این دستگاه از دوربین چهارگانه با چینش عمودی استفاده می‌کند. سه سنسور در وسط و یک سنسور کنار آن‌ها قرار گرفته است. در زیر سنسور چهارم فلش را می‌بینیم و اگر کمی پایین‌تر بیاییم به نوشته OnePlus 5G برمی‌خوریم. در مجموع به نظر می‌رسد که کناره‌های بدنه این دستگاه طراحی خمیده دارد.

وان پلاس ۸ نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع AMOLED دارد که زیر آن حسگر اثر انگشت قرار می‌گیرد. این گوشی دارای مدل‌های ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی، ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی و ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی است که هر سه حافظه داخلی UFS 3.0 دارند. طبق گزارش‌ها، گوشی مذکور دوربین سه‌گانه‌ای با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. دو لنز دیگر آن ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی هستند. ظرفیت باتری این گوشی ۴ هزار میلی آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها، وان پلاس ۸ پرو با نمایشگری ۶.۶۵ اینچی از نوع AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی به بازار می‌آید. این گوشی از اسنپدراگون ۸۶۵ و گرافیک آدرنو ۶۵۰ استفاده خواهد کرد. بر روی وان پلاس ۸ پرو دوربینی چهارگانه به همراه سنسور ToF قرار می‌گیرد. ظرفیت باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژ بیسیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)