خانهاخبار
تبعات قرنطینه در کشور ایتالیا؛ افزایش افراد حاضر در بازی Fortnite!

تبعات قرنطینه در کشور ایتالیا؛ افزایش افراد حاضر در بازی Fortnite!

قرنطینه شدن مردم کشور ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا، آنها را به سمت بازی Fortnite کشانده است.
۱۳۹۸/۱۲/۲۵

بازی Fortnite: Battle Royale یکی از عناوین مشهور و معروف در دنیای گیمینگ به حساب می‌آید. حالا همزمان با تعطیلی مدارس، ادارات، دانشگاه‌ها و حتی بسته شدن دیزنی لند، تعداد زیادی از مردم کشور ایتالیا به سمت این بازی کشیده شده‌اند.

همان طور که مستحضر هستید، کشور ایتالیا در وضعیت قرنطینه کلی قرار گرفته است و کلیه فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و مدارس در این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است و به این ترتیب، ارتباطات بین‌المللی از طریق اینترنت بسیار افزایش پیدا کرده است. سیل عظیمی از افرادی که خانه نشین شده‌اند، به سمت بازی های ویدئویی روی آورده‌اند و در این میان، بازی‌های Fortnite و Call of Duty در صدر این عناوین به سر می‌برند.

آقای Luigi Gubitosi مدیر ارشد Telecom Italia در یک مصاحبه تلفنی با بلومبرگ در اظهارات خود چنین عنوان کرده است:

ما در روز گذشته، حدود 70 درصد افزایش ترافیک اینترنتی را در گزارشات دریافت شده مشاهده کرده‌ایم که اکثر این موضوع، به بازی‌های آنلاین مانند فورتنایت اختصاص یافته است. 

کمپانی Epic که سازنده بازی فورتنایت است، متأسفانه در این مورد هنوز سخنی به میان نیاورده است.

image

 

شرکت Activision که آخرین بازی خود، یعنی Call of Duty: Warzone را در هفته گذشته عرضه کرد، اعلام نمود که این بازی تا به حال موفق شده تا تنها در 24 ساعت، 6 میلیون نفر را به سمت خود جذب کند. آنها در اکانت توییتر خود نسبت به این موضوع، چنین واکنش نشان داده‌اند:

این جریان تازه آغاز شده است!

از آنجا که افراد به دلیل شیوع کرونا روز به روز از یکدیگر فاصله می‌گیرند و اکثر ادارات و مدارس، از طریق دورکاری یا آموزش آنلاین کارهای خود را پیش می‌برند، لذا شدت رفت و آمدها کمتر شده و افراد زمان بیشتری را در منزل به بطالت می‌گذرانند و همین موضوع سبب شده تا به سمت بازی‌های آنلاین یا اینترنت گردی هدایت شوند. به این ترتیب ترافیک اینترنتی در اکثر کشورها بسیار بالا رفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)