خانهاخبار
چرا پیکسل 5 را نمی‌توانیم یک محصول پرچمدار به حساب آوریم؟

چرا پیکسل 5 را نمی‌توانیم یک محصول پرچمدار به حساب آوریم؟

معمولا گوشی‌های هوشمند پیکسل را به عنوان پرچمداران گوگل می‌شناختیم، اما در سال 2020 قضیه کمی متفاوت است.
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

اسمارت فون‌های Pixel گوگل همواره یادآور محصولات پرچمدار در اذهان کاربران بوده‌اند، اما این موضوع برای پیکسل 5 صحت نخواهد داشت و این محصول در پاییز سال جاری میلادی، به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که Pixel 5 گوگل در دسته گوشی‌های هوشمند میان رده قرار گیرد و اثری از نام آن در کنار پرچمداران دیده نخواهد شد. چنین خبری از کدهای اپلیکیشن Google Camera استخراج شده است که به دو محصول با نام‌های Pixel 5 و Pixel 5 XL که با کد نام‌های Bramble و Redfin از آنها یاد شده، اشاره دارد.

بر اساس اعلام وب سایت 9to5Google، محصولات Bramble و Redfin به پردازنده‌ای مجهز هستند که آنها را در دسته گوشی‌های هوشمند میان رده قرار می‌دهد. پیش تر تحلیلگران، این دو محصول را در دسته پرچمداران قرار داده بودند.

در این گزارش آمده است که پیکسل 5 به پردازنده اسنپدراگون 765G مجهز خواهد بود. این چیپست را می‌توان نقطه مقابل Snapdragon 865 دانست که روی اکثر محصولات پرچمدار، از جمله خانواده Galaxy S20 دیده می‌شود.

image

 

گوگل همواره برای آخرین محصولات خود، از سخت‌افزار روز دنیا استفاده می‌کرد. همان طور که برای پیکسل 4 نیز از چیپست Snapdragon 855، مدل 2019 پردازنده این کمپانی بهره برده بود.

اگر چنین خبری صحت داشته باشید و گوگل به جای اسنپدراگون 865 از اسنپدراگون 765G استفاده کند، می‌توانیم مطمئن شویم که آنها قصد دارند تا تغییرات عمده‌ای را در خط تولید گوشی‌های هوشمند خود ایجاد نمایند.

همچنین اگر پیکسل 5 به پردازنده سطح پایین‌تری مجهز باشد، می‌توانیم امید داشته باشیم که قیمت تمام شده این محصول برای کاربران نیز تا حد چشمگیری کاهش پیدا کند. تا به این لحظه، مسئولان گوگل هیج حرف و حدیثی پیرامون این موضوع به میان نیاورده‌اند. اما مسلما استفاده از سخت‌افزار پایین‌تر، به معنای کاهش قیمت محصول خواهد بود.

با تمام این تفاسیر، در صورتی که پیکسل 5 به سخت‌افزار یاد شده مجهز باشد، آیا تمایلی به خرید آن دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)