خانهاخبار
قیمت احتمالی سری هوآوی P40 فاش شد

قیمت احتمالی سری هوآوی P40 فاش شد

اکانت افشاگر RODENT950 در توئیت جدیدی قیمت سری P40 هوآوی را اعلام کرده است. این خانواده در تاریخ 7 فروردین در مراسمی به صورت آنلاین معرفی خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی از سری P40 هواوی، شایعات درباره محصولات این خانواده بیشتر و بیشتر می‌شود. P40 و P40 پرو این روزها در حال دریافت مجوزهای لازم هستند و حالا گزارشی منتشر شده که قیمت این دو گوشی و عضو سوم این خانواده یعنی P40 پریمیوم ادیشن را مشخص می‌کند.

حساب کاربری RODENT950 می‌گوید قیمت P40 از ۷۹۹ تا ۸۹۹ یورو، P40 پرو از ۹۹۹ تا ۱۰۹۹ یورو و P40 پرو پریمیوم از ۱۱۹۹ تا ۱۲۹۹ یورو خواهد بود. این حساب کاربری مدعی است که قیمت اول قیمت پایه و قیمت بعدی با توجه به ظرفیت حافظه دستگاه‌ها افزایش پیدا می‌کند. با این حساب، سری P40 با حداقل قیمت ۷۹۹ یورو و حداکثر قیمت ۱۲۹۹ یورو به بازار می‌آید.

البته گفته شده که این قیمت‌ها ممکن است با توجه به کشور مقصد حدود ۵۰ تا ۱۰۰ یورو کم یا زیاد شود. پیش‌تر طراحی هوآوی P40 در تصاویری رسمی منتشر شده بود تا حداقل با شمایل قاب پشتی این دستگاه آشنا شویم. این سری در تاریخ ۷ فروردین به صورت آنلاین معرفی خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)