خانهاخبار
اپل امسال رویداد WWDC 2020 را به صورت آنلاین برگزار می‌کند

اپل امسال رویداد WWDC 2020 را به صورت آنلاین برگزار می‌کند

اپل در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که کنفرانس توسعه‌دهندگان امسال خود را به صورت آنلاین برگزار می‌کند. این خبر در حالی اعلام می‌شود که تاکنون چندین مورد مبتلا به کرونا در کالیفرنیا شناسایی شده‌اند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

اپل بالاخره رسما اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا سی و یکمین کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود را صرفا به صورت رویدادی دیجیتالی، بدون گردهمایی فیزیکی، برگزار خواهد کرد. این مراسم آنلاین قرار است در ماه ژوئن برگزار شود.

اپل معمولا رویداد WWDC را در مرکز اجتماعات مک‌انری در شهر سن خوزه کالیفرنیا برپا می‌کرد، ولی تاکنون چندین مورد مبتلا به ویروس کرونا در این مکان شناسایی و باعث شده تا اپل مراسم فیزیکی خود را لغو کند، چون مشخص نیست که این بیماری در ماه‌های منتهی به تابستان کنترل خواهد شد یا نه.

اپل می‌گوید رویداد آنلاین آن‌ها پر از محتواهایی برای مصرف‌کنندگان و توسعه‌دهندگان خواهد بود. میلیون‌ها توسعه‌دهنده خلاق و نوآور برای اولین بار و زودتر از بقیه به نرم‌افزارهای جدید این شرکت دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند با مهندسان اپل در تماس باشند. فیل شیلر، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل، می‌گوید:

ما امسال WWDC 2020 را در ماه ژوئن به روشی مبتکرانه به میلیون‌ها توسعه‌دهنده سراسر دنیا ارائه می‌کنیم تا تمام جامعه توسعه‌دهندگان را به نحوی تازه گرد هم آوریم. شرایط بهداشتی موجود مستلزم فراهم‌سازی قالب جدیدی از WWDC 2020 است که برنامه‌ای کامل شامل نطق اصلی آنلاین، جلسات و تجربه‌ای آموزنده را برای تمامی توسعه‌دهندگان ما در سراسر دنیا ارائه کند. ما تمام جزئیات مربوطه را در هفته‌های آتی منتشر خواهیم کرد.

کریگ فدریگی، معارن ارشد بخش مهندسی نرم‌افزارهای اپل، گفت:

با توجه به محصولات و فناوری‌های جدیدی که مشغول کار روی آن‌ها هستیم، WWDC 2020 مراسم بزرگی خواهد بود. بی‌صبرانه منتظرم تا توسعه‌دهندگان به کد جدید دست پیدا کرده و به روش‌های کاملا تازه با مهندسانی ارتباط داشته باشند که فناوری‌ها و فریم‌ورک‌هایی را می‌سازند که آینده تمام پلتفرم‌های اپل را شکل می‌دهد.

با این حساب انتظار می‌رود که اپل در رویداد آنلاین خود از macOS 10.16, tvOS 14, iPadOS 14, iOS 14 و watchOS 7 رونمایی کند. در حال حاضر مشخص نیست که در این مراسم از محصولات سخت‌افزاری هم پرده‌برداری خواهد شد یا نه، اما دستگاه‌هایی مثل مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر احتمالا امسال آپدیت خواهند شد. در نتیجه ممکن است در WWDC 2020 شاهد حضور آن‌ها باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)