خانهاخبار
نمایشگاه E3 2020 رسما به‌خاطر ویروس کرونا لغو شد

نمایشگاه E3 2020 رسما به‌خاطر ویروس کرونا لغو شد

بر اساس اعلام رسمی انجمن ESA، برگزارکننده رویداد سالانه نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیکی، مراسم E3 2020 به خاطر ترس از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا لغو شد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۳

رویداد E3 2020 به خاطر شرایط اضطراری ناشی از ویروس کرونا رسما لغو شد و آن طور که پیش‌تر برنامه‌ریزی شده بود، قرار نیست در ماه ژوئن برگزار شود. انجمن ESA، متولی برگزاری این رویداد سالانه، پس از گزارش‌های متعددی که درباره لغو این مراسم انتشار یافته بود، ساعاتی پیش رسما این موضوع را تایید کرد. حالا شرکت‌هایی مثل مایکروسافت و یوبی‌سافت به دنبال برنامه‌های جایگزین هستند تا از محصولات جدید خود رونمایی کنند.

انجمن ESA در بیانیه خود گفت:

پس از مشورت نزدیک با کمپانی‌های شرکت‌کننده درباره سلامتی و ایمنی همه کسانی که در این صنعت حضور دارند – طرفداران، کارکنان، مسئولان برگزاری نمایشگاه و شرکای قدیمی E3 – این تصمیم سخت را گرفتیم تا E3 2020 را که قرار بود نهم یا یازدهم ژوئن در لس آنجلس برگزار شود، لغو کنیم.

به دنبال نگرانی‌های فزاینده و بسیاری که درباره ویروس کووید-۱۹ وجود داشت، احساس کردیم که این واکنش بهترین پاسخ ممکن در مقابل چنین وضعیت جهانی کم‌نظیری است. از این که نمی‌توانیم این رویداد را برای طرفداران و حامیان‌مان برگزار کنیم بسیار ناراحتیم. ولی می‌دانیم که با توجه به اطلاعات حال حاضر بهترین تصمیم را گرفته‌ایم.

انجمن ESA می‌گوید با کمپانی‌های شرکت‌کننده و کسانی که برای حضور در این مراسم ثبت‌نام کرده بودند در ارتباط خواهد بود تا مبالغ پرداختی را به آن‌ها برگرداند. علاوه بر این، آن‌ها روش‌های برگزاری آنلاین رویدادهای جایگزین را بررسی خواهند کرد تا بتوانند در ماه ژوئن از محصولات معهود رونمایی کنند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این رابطه در دسترس نیست.

ایکس باکس، یوبی‌سافت و Limited Run Games تایید کرده‌اند که به دنبال برگزاری مراسم دیجیتالی هستند. لیمیتد ران همچنان کنفرانس مطبوعاتی خود را در تاریخ ۸ ژوئن برگزار خواهد کرد. نینتندو نیز نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده اما هیچ برنامه دقیقی را اعلام نکرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)