خانهاخبار
کد watchOS 7 از وجود واچ‌فیس‌های بین‌المللی خبر می‌دهد

کد watchOS 7 از وجود واچ‌فیس‌های بین‌المللی خبر می‌دهد

بررسی کد منبع سیستم عامل watchOS 7 نشان می‌دهد که اپل برای نسخه بعدی این نرم‌افزار واچ‌فیس‌های بین‌المللی در نظر گرفته که پرچم کشورهای مختلف را نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

در گزارش‌های قبلی به بسیاری از تغییرات بزرگ نسخه بعدی سیستم عامل ساعت‌های هوشمند اپل یعنی watchOS 7 و قابلیت‌های اپل واچ سری ۶ از جمله قابلیت ردیابی خواب و اشتراک‌گذاری واچ‌فیس‌ها اشاره شد، اما به‌تازگی وب‌سایت 9to5Mac قابلیت جدیدی را پیدا کرده که نوعی فاچ‌فیس بین‌المللی است.

در گزارش جدید این وب‌سایت تصاویری در iOS 14 پیدا شده که ظاهر واچ‌فیس‌های جدید را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که کاربران می‌توانند کشور مورد علاقه خود را انتخاب و واچ‌فیس آن را داشته باشند. این واچ‌فیس پرچم کشور مربوطه را به عنوان پس‌زمینه دستگاه نشان می‌دهد. در حال حاضر مشخص نیست که ساعت چگونه بر روی این واچ‌فیس نشان داده خواهد شد یا کاربر چه شخصی‌سازی‌هایی را می‌تواند روی این واچ‌فیس اعمال کند.

watchOS 7 مطابق انتظار پاییز سال بعد منتشر خواهد شد. این شرکت معمولا سیستم عامل‌های خود را در کنفرانس توسعه‌دهندگان ماه ژوئن معرفی می‌کرد، اما وضعیت برگزاری این رویداد با توجه به شیوع ویروس کرونا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)