خانهاخبار
تمام کارکنان توئیتر باید از داخل خانه به وظایف خود ادامه دهند

تمام کارکنان توئیتر باید از داخل خانه به وظایف خود ادامه دهند

بر اساس اطلاعیه‌ای که ساعاتی پیش از سوی توئیتر منتشر شد، کارکنان این شرکت باید تا اطلاع ثانوی از داخل خانه وظایف خود را انجام دهند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

توئیتر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمام کارکنان این شرکت از امروز تا اطلاع ثانوی باید در خانه کار کنند تا باعث شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ نشوند. توئیتر هفته پیش اکیدا به کارکنان خود توصیه کرده بود که در خانه بمانند، اما حالا این قضیه را از حالت توصیه به حالت الزام جهانی و سراسری درآورده است.

این شرکت همچنان به پیمان‌کاران، نیروهای ساعتی و سایر خدمات‌دهندگانی که قادر نیستند وظایف خود را از داخل خانه انجام دهند حقوق می‌پردازد. به‌علاوه، توئیتر شرایطی مهیا کرده تا مخارجی که برای تهیه اقلام لازم به منظور ادامه فعالیت‌ها از داخل خانه لازم است پوشش داده شود. افزون بر این، مخارج مربوط به والدینی که احتمالا نیاز به صرف هزینه‌های بیشتر خواهند داشت پرداخت می‌شود.

سایر شرکت‌های فناوری از جمله اپل، آمازون، مایکروسافت و گوگل نیز سیاست‌های مشابهی را در مناطق گوناگون در پیش گرفته‌اند، اما توئیتر از تمام نیروی کار ۴۹۰۰ نفره خود در سراسر دنیا خواسته تا در شرایط گسترش ویروس کرونا فعالیت‌های خود را در داخل خانه انجام دهند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)