خانهاخبار
بنچمارک پردازنده‌های ردمی نوت 9 و ردمی نوت 9 پرو مشاهده شدند

بنچمارک پردازنده‌های ردمی نوت 9 و ردمی نوت 9 پرو مشاهده شدند

بر اساس اطلاعات پایگاه داده گیک‌بنچ، ردمی نوت 9 از چیپست هلیو G70 و ردمی نوت 9 پرو از چیپست اسنپدراگون 720G استفاده خواهند کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

انتظار داریم ردمی نوت ۹ پرو از چیپست اسنپدراگون 720G استفاده کند، اما تاکنون اطلاعات موثقی از پردازنده مدل معمولی این دستگاه در دسترس نبوده است. حالا طبق اطلاعات منتشره از سرویس بنچمارک گیک‌بنچ، به جزئیات تازه‌ای پیرامون این دستگاه دست پیدا کرده‌ایم.

گوشی Xiaomi Merlin که احتمالا همان نسخه معمولی ردمی نوت ۹ خواهد بود در گیک‌بنچ نسخه 5.1 با چیپست هلیو G70 مدیاتک مشاهده شده است. این دستگاه طبیعتا نتوانسته به ردمی نوت ۹ پرو با چیپست اسنپدراگون 720G نزدیک شود، اما عملکرد آن به نوبه خود خوب بوده است.

image

هر دو مدل دو هسته بزرگ دارند، اما چیپست اسنپدراگون به جای کورتکس A76 از کورتکس A75 استفاده می‌کند. علاوه بر این، باید انتظار داشته باشیم که گرافیک Adreno 618 نیز نسبت به Mali-G52 MC2 عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

image

نکته جالب توجه این است که ردمی نوت ۹ از ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. طبق آخرین شایعات، نسخه پروی این گوشی در مدل‌های ۴ + ۶۴ گیگابایتی و ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی به بازار خواهد آمد. در حال حاضر مشخص نیست که تفاوت نسخه معمولی و پرو دقیقا چه خواهد بود، ولی به نظر نمی‌رسد که رم جزوی از آن باشد.

اگر برایتان سوال است، به نظر می‌رسد که اسنپدراگون 720G از هلیو G90T که درون ردمی نوت ۸ پرو قرار داشته سریع‌تر باشد، اما این مسئله در مورد هلیو G70 مشخص نیست. افزون بر این، به نظر می‌رسد که به زودی شاهد نسخه کوچک‌تری از ردمی ۹ با هلیو G70 باشیم. تراشه اسنپدراگون 720G اخیرا در ریلمی ۷ پرو و هلیو G70 در ریلمی C3 به کار رفته بودند. در نتیجه، می‌توانید حدس بزنید که گوشی‌های جدید ردمی رقبای چه محصولاتی خواهند بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)