خانهاخبار
سری وان پلاس 8 از نسل‌های قبلی گران‌تر خواهد بود

سری وان پلاس 8 از نسل‌های قبلی گران‌تر خواهد بود

به گفته مدیرعامل شرکت وان پلاس، نسل آینده تلفن‌های هوشمند این شرکت به خاطر استفاده از فناوری 5G نسبت به نسل‌های قبلی گران‌تر خواهد بود.
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شرکت وان پلاس، پیت لاو، اخیرا در مصاحبه‌ای به صحبت درباره سری وان پلاس ۸ پرداخته و اگرچه حتی رسما به نام این سری اشاره‌ای نکرده ولی اطلاعات تازه‌ای را به اشتراک گذاشته است. او می‌گوید هر دو مدل پرو و معمولی وان پلاس ۸ ظاهرا به خاطر استفاده از فناوری 5G کمی گران‌تر از نسل قبلی این تلفن‌های هوشمند خواهند بود.

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که گوشی‌های وان پلاس همواره از جدیدترین چیپست‌های کوآلکام استفاده می‌کنند؛ در نتیجه سری وان پلاس ۸ نیز به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و مودم اسنپدراگون X55 مجهز خواهند شد تا بتوانند از نسل پنجم ارتباطات بهره‌مند شوند.

طبق گفته مدیرعامل وان پلاس، این اتفاق موجب افزایش قیمت پرچمداران آتی این شرکت می‌شود، اما او به طرفداران قول داده که قیمت محصولات آن‌ها به هیچ عنوان نزدیک ۱۰۰۰ دلار نخواهد شد. با این حال، باید صبر کنیم تا ببینیم قیمت‌گذاری آن‌ها چقدر کمتر از این آستانه خواهد بود. پیش‌تر وان پلاس ۷ پرو با قیمت ۶۹۹ دلار وارد بازار شده بود، در نتیجه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت وان پلاس ۸ چیزی بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ دلار باشد.

با توجه به ترند استفاده از 5G در تلفن‌های سال ۲۰۲۰، طبیعی است که اکثر گوشی‌ها از جمله تلفن‌های برند وان پلاس با افزایش قیمت مواجه شوند. آن‌چه که به نظر می‌رسد این است که نه تنها قیمت چیپست و مودم افزایش یافته، بلکه شاهد افزایش قیمت آنتن تلفن‌های هوشمند هستیم.

پیش‌بینی می‌شود که تلفن‌های هوشمند سری وان پلاس ۸ در ماه آوریل وارد بازار شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)