خانهاخبار
تصویر زنده جدیدی از نوکیا 5.3 با دوربین چهارگانه منتشر شد

تصویر زنده جدیدی از نوکیا 5.3 با دوربین چهارگانه منتشر شد

امروز تصویر زنده تازه‌ای از موبایلی منتسب به نوکیا 5.3 منتشر شده که دستگاهی با دوربین عقب چهارگانه را نشان می‌دهد. پیش‌تر این گوشی را با اسم کاپیتان آمریکا دیده بودیم.
۱۳۹۸/۱۲/۲۱

حدود یک ماه پیش چند تصویر از دستگاهی با اسم مستعار کاپیتان آمریکا منتشر شد که گفته می‌شد احتمالا همان نوکیا ۵.۲ یا ۵.۳ باشد. حالا امروز تصویری دیگری از نوکیا ۵.۳ منتشر شده که فرضیه قبلی ما را تایید می‌کند. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

منبع انتشار این تصویر مدعی است که نوکیا ۵.۳ از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کند و به جای لنز ۸ مگاپیکسلی از دو لنز ۲ مگاپیکسلی (برای ماکرو و تشخیص عمیق) بهره می‌گیرد. به‌علاوه، این گوشی هوشمند بدنه شیشه‌ای ندارد و قرار است در رنگ‌های شنی، زغالی و فیروزه‌ای به بازار بیاید.

شرکت HMD قرار است روز ۲۹ اسفند مراسمی برگزار و از محصولات جدید خود رونمایی کند. یکی از این محصولات احتمالا نوکیا ۵.۳ خواهد بود هرچند هنوز چیزی به صورت رسمی تایید نشده است. گفته می‌شود نوکیا ۵.۳ نمایشگری ۶.۵۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ خواهد داشت. این دستگاه از حداکثر ۶ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

نوکیا ۵.۳ دوربینی چهارگانه با ماژول دایره‌ای دارد که شامل لنزهای ۱۶ + ۵ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی است. در بخش جلو نیز لنزی ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی قرار گرفته. البته در حال حاضر هیچ قطعیتی برای این اطلاعات وجود ندارد و باید تا روز ۲۹ اسفند صبر کنیم تا ببینیم HMD برایمان چه برنامه‌ای در نظر گرفته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)