خانهاخبار
Vivo NEX 3S با اسنپدراگون 865 و قیمت 619 دلار معرفی شد

Vivo NEX 3S با اسنپدراگون 865 و قیمت 619 دلار معرفی شد

پرچمدار جدید شرکت ویوو امروز با نام Vivo NEX 3S 5G معرفی شد. این دستگاه نمایشگری 6.8 اینچی دارد و مجهز به دوربینی سه‌گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی است.
۱۳۹۸/۱۲/۲۱

شرکت ویوو در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ از اولین تلفن هوشمند 5G خود با نام Vivo NEX 3 رونمایی کرد که پنل نمایش آبشاری داشت. این شرکت حالا به سراغ رونمایی از نسخه جدید این دستگاه با نام Vivo NEX 3S 5G رفته است. از آن‌جایی که این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند، به 5G دوگانه دسترسی دارد، در حالی که مدل قبلی آن فاقد این قابلیت بود. گوشی جدید ویوو از ویژگی‌های جذاب دیگری هم برخوردار است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

Vivo NEX 3S 5G خیلی از قابلیت‌های خود از جمله نمایشگر آبشاری و دوربین‌های جلو و عقب را از NEX 3 عادی به ارث برده است. این دستگاه از بدنه شیشه‌ای و فریم فلزی ساخته شده و ابعاد آن ۱۶۷.۴۴ در ۷۶.۱۴ در ۹.۴ میلی متر است. وزن NEX 3S حدود ۲۱۹ گرم اعلام شده است.

image

پرچمدار جدید ویوو نمایشگری ۶.۸۹ اینچی از نوع S-AMOLED دارد که در سمت چپ و راست دارای خمیدگی ۹۰ درجه‌ای است. رزولوشن نمایشگر بدون ناچ این گوشی +FHD یعنی ۱۰۸۰ در ۲۲۵۶ پیکسل و نسبت صفحه به بدنه آن ۹۹.۶ درصد است. این پنل از +HDR10 و طیف رنگی P3 و sRGB پشتیبانی می‌کند. در لبه‌های این گوشی هیچ اثری از دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا و پاور دیده نمی‌شود. Vivo NEX 3S مثل NEX 3 دارای دکمه‌های لمسی حساس به فشار است که نقش دکمه‌های تنظیم صدا و پاور را بازی می‌کنند.

Vivo NEX 3S 5G اولین پرچمدار برند ویوو است که از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند. این تراشه همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 به بازار می‌آید. گوشی ویوو از کارت حافظه داخلی پشتیبانی نمی‌کند. NEX 3S 5G در بخش سلفی از دوربینی با مکانیزم پاپ‌آپ برخوردار است که فلش LED و لنزی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 دارد. این دوربین قابلیتی به نام Hyper HDR دارد که می‌تواند دقت دامنه پویای بین چهره کاربر و روشن‌ترین نقطه پس‌زمینه را افزایش دهد.

image

در قاب عقب Vivo NEX 3S 5G ماژولی دایره‌ای شکل قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک لنز تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.48 است. این دوربین سه‌گانه از زوم اپتیکال ۲ برابری و زوم دیجیتال ۲۰ برابری پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توانیم به Hyper HDR, HDR و لرزشگیر EIS، فیلم‌برداری 4K و اسلوموشن 480fps 1080p اشاره کنیم.

تلفن هوشمند Vivo NEX 3S 5G حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دارد. این دستگاه از FunTouch OS 10 استفاده می‌کند که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده است. حضور اسنپدراگون ۸۶۵ در این دستگاه باعث شده خیال کاربر از بابت بازی‌های سنگین و گرافیکی آسوده باشد. این گوشی فناوری VPG خاصی دارد که می‌تواند هوشمندانه مشکلات اپلیکیشن‌های شخص ثالث را تشخیص دهد.

Vivo NEX 3S 5G یک باتری ۴۳۵۰ میلی آمپر ساعتی دارد که کمی بزرگ‌تر از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی NEX 3 است. این دستگاه از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی نمی‌کند و صرفا با شارژری ۴۴ واتی به بازار می‌آید. NEX 3S مجهز به وای فای ۶ است و می‌تواند به طور همزمان به دو شبکه وصل شود. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توانیم به پشتیبانی از دو سیم کارت، بلوتوث ۵، جی‌پی‌اس و USB-C اشاره کنیم. این دستگاه فاقد جک ۳.۵ میلی متری هدفون است.

Vivo NEX 3S 5G در دو مدل ۸ + ۲۵۶ و ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی در چین معرفی شده است. قیمت این دو مدل به ترتیب ۶۱۹ و ۷۶۳ دلار است. این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز راهی بازار خواهد شد ولی فعلا صحبتی از زمان عرضه بین‌المللی آن به میان نیامده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)