خانهاخبار
معامله گران برتر جهان: راه موفقیت آنها

معامله گران برتر جهان: راه موفقیت آنها

با امکانات ارائه شده توسط فارکس ، با کمی تمرین و پشتکار به راحتی می توانید به موفقیت برسید. آیا تاکنون فکر کرده اید که چه کسی به بالاترین ریسک در فارکس به عنوان معامله گر رسیده است؟
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

اگرچه گاهی اوقات استراتژی های معاملاتی که از آنها در کارگزاری های فارکس استفاده می شود در بازارهای مالی کاملاً شناخته شده نیست ، واقعیت این است که سرمایه گذارانی  وجود دارند که به لطف شهود ، جسارت و خوش شانسی ثروت خود را کسب کرده اند. اینها نامهایی هستند که در بخش سرمایه گذاری پیشرو هستند:

جورج سوروس

امروز ، این سرمایه دار سرمایه گذار برتر است. عقاید و توصیه های وی در این زمینه توسط پیروان وی به عنوان کتاب مقدس تکریم می شود. در حال حاضر سوروس معتبرترین کارگزار در سطح جهان است. به لطف موفقیتش ، او می تواند به عنوان یک انسان دوست و به عنوان یک جادوگر واقعی از هر آنچه که مربوط به بورس سهام است ، فعالیت کند

image

 

 

جیمز سیمونز

وی که در زمینه ریاضیات متقاضی امور مالی است ، سودآوری وجوه خود را در دو دهه گذشته افزایش داده است. این سزاوار به رسمیت شناخته شدن  است ، با توجه به اینکه در این دوره ، جهان بحرانی ترین دوران را که به یاد می آوریم ، تجربه کرده است.

پل تودور جونز

مهمتر از همه ، وی با پیش بینی سقوط بورس اوراق بهادار سال ۱۹۸۷ ، به دو برابر شدن دارایی مشتریان خود خدمت كرد و اینگونه موقعیت ممتاز خود را ایجاد كرده است. او فعالیت شرکت خود را ، یعنی Tudor Inv. ، مدیریت می کند و این را با فعالیتهای بشردوستانه ترکیب می کند.

جان پاولسون

پالسون به لطف سود سهام بیش از 15 میلیون دلار که وی در مقابل وام های پرخطر (به اصطلاح "وام های زیرپا") قبل از پشت سر گذاشتن بازار ، موفق شد خود را رئیس امور مالی ، استاد بورس اوراق بهادار معرفی کند. .

گریفین کنت

شماره یک وجوه پرچین در سراسر جهان. شرکت وی به چنان اهمیتی رسیده است که وی به تنهایی حدود 3٪ از کل معاملات تجاری که روزانه در بورس اوراق بهادار نیویورک منعقد می شود را مدیریت می کند.

 

جان دی آرنولد

نام او به یک افسانه واقعی در دنیای امور مالی تبدیل شده است. وی به لطف سرمایه گذاری های خود در بخش انرژی ، به شركت Enron Enron كمك كرد تا سر خود را به لطف سود 750 میلیون دلاری كه آرنولد برای آن به دست آورد ، بالا ببرد.

به نظر می رسد که این کافی نیست ، او همچنین به رزومه کاری خود درآمد بیش از 2 میلیون دلار سرمایه گذاری در صندوق تبلیغاتی Amaranth اضافه کرده است.

 

استیو کوهن

از نظر بسیاری ، این مرد مهمترین معامله گر در جهان و قدرتمندترین گرگ در وال استریت است. راهها و راهبردهای او برای جمع آوری مبالغ باورنکردنی پول در بازارها باعث شده است که او بهترین چهره مالی باشد.

آیا می توان معامله گر موفق بود؟

اگرچه شانس و فرصت در تجارت مهم است ، اما داشتن آمادگی خوبی که به ما امکان درک بازارها ، نوسانات آنها و عوامل مؤثر بر آنها را می دهد نیز ضروری است.

بدون شک داشتن یک کارگزار قابل اعتماد ، که تمام نیازهای شما را برآورده می کند و ضمانت سرمایه گذاری با اطمینان را دارد ، اولین قدم برای دستیابی به موفقیت در تجارت فارکس است. مانند هر مکان ، در امور مالی ، آمادگی و تجربه کلید موفقیت هستند!

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)