خانهاخبار
طراحی و رنگ‌های رد مجیک 5G رسما مشخص شد

طراحی و رنگ‌های رد مجیک 5G رسما مشخص شد

شرکت نوبیا با انتشار پوستر جدیدی رسما نشان داد که تلفن هوشمند رد مجیک 5G چه رنگ‌هایی دارد و طراحی جلو و عقب آن چگونه در نظر گرفته شده است.
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

نوبیا ۱۲ مارس مصادف با ۲۲ اسفند از جدیدترین تلفن هوشمند خود یعنی رد مجیک 5G رونمایی خواهد کرد. این شرکت حالا امروز پوستر تازه‌ای را از محصول آتی خود منتشر کرده که طراحی جلو و عقب این دستگاه را به همراه رنگ‌های آن نشان می‌دهد.

همان طور که می‌بینید رد مجیک 5G با حداقل دو رنگ وارد بازار چین می‌شود. رنگ اول ترکیبی از قرمز و آبی است در حالی که رنگ دوم ترکیبی از مشکی و خطوط قرمز را نشان می‌دهد. گفتنی است، این احتمال وجود دارد که تلفن هوشمند نوبیا رنگ‌های دیگری هم داشته باشد. دستگاهی که در این پوستر دیده می‌شود، در پنل جلوی خود ناچ یا حفره ندارد. حاشیه‌های کناره این نمایشگر بسیار باریک است و در بالا و پایین نیز لبه‌های متقارنی مشاهده می‌شود.

رد مجیک 5G به‌تازگی در مرجع اطلاعاتی TENAA مشاهده شده بود. این مرجع صرفا بخشی از مشخصات گوشی نوبیا و چند تصویر از آن را به دست ما رساند. اما هنوز به جزئیات پیکربندی این دستگاه دست پیدا نکرده‌ایم. ابعاد رد مجیک 5G برابر ۱۶۸ در ۷۸ در ۹.۷ میلی متری است و از نمایشگری ۶.۶۵ اینچی با حداقل باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند. این گوشی همچنین از فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی بهره خواهد برد.

نوبیا در رد مجیک 5G از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرده است. این دستگاه صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی دارد و با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 عرضه می‌شود. در بخش حافظه داخلی نیز باید منتظر حضور حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.0 باشیم.

رد مجیک 5G احتمالا از سیستم خنک‌سازی مبتنی بر مایع استفاده می‌کند. این گوشی دوربین عقب سه‌گانه دارد که لنز اصلی آن لنز ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی است. رد مجیک 5G به وای فای ۶ مجهز شده و انتظار داریم که یک نسخه شفاف هم از این گوشی عرضه شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)