خانهاخبار
تایید شد؛ تلویزیون هوشمند اوپو نیمه دوم 2020 از راه می‌رسد

تایید شد؛ تلویزیون هوشمند اوپو نیمه دوم 2020 از راه می‌رسد

معاون ارشد شرکت اوپو اخیرا در مصاحبه‌ای تایید کرده که نخستین تلویزیون هوشمند این برند در نیمه دوم سال 2020 معرفی خواهد شد. احتمالا در هفته‌های آتی باید منتظر اخبار بیشتری در این باره باشیم.
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

اوپو در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین برندهای تلفن هوشمند در دنیاست و در چند ماه گذشته سعی کرده تا گستره محصولات خود را به سایر حوزه‌های بازار بسط دهد. این شرکت اکنون در بخش لوازم جانبی ایرباد بیسیم Enco Free را دارد و چند روز پیش از اولین ساعت هوشمند خود با نام Oppo Watch رونمایی کرد.

حالا اخباری منتشر شده که به عرضه زودهنگام اولین تلویزیون هوشمند برند اوپو اشاره می‌کند. اگرچه فعلا تاریخ دقیقی برای رونمایی از این دستگاه اعلام نشده، اما لیو بو، قائم مقام اوپو، تایید کرده است که این خط تولید در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ رسما معرفی خواهد شد.

او می‌گوید رویکرد اوپو در قبال اینترنت چیزها (IoT) خلق محصولاتی چند-پایانه‌ای و فرا-سناریویی است که بر چهار جنبه زندگی شخصی، خانوادگی، مسافرتی و شغلی افراد تمرکز دارد. اوپو می‌خواهد کاتالوگ گسترده‌ای از دستگاه‌های مختلف در گروه محصولات متصل به اینترنت داشته باشد.

در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره تلویزیون هوشمند اوپو در دسترس نیست، اما این شرکت دنباله‌رو مسیری خواهد بود که امثال شیائومی، هوآوی، آنر، وان پلاس، موتورولا و نوکیا در آن قدم گذاشته‌اند. برندهای دیگری مثل ریلمی نیز در پی ورود به این بازار هستند تا بتوانند سهمی از آن برای خود به دست آورند.

شرکت ریلمی می‌خواست در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ از تلویزیون هوشمند خود رونمایی کند، اما با لغو MWC 2020، این شرکت فعلا به رونمایی از گوشی Realme X50 Pro 5G بسنده کرده است. با این حال، احتمالا به‌زودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری درباره این محصول خواهیم بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)