خانهاخبار
پوستر جدید هوآوی P40 رنگ‌های این گوشی را فاش کرد

پوستر جدید هوآوی P40 رنگ‌های این گوشی را فاش کرد

بر اساس پوستر تازه‌ای که از سری P40 هوآوی منتشر شده می‌توانیم ببینیم این خانواده پنج رنگ مختلف دارد. علاوه بر این، حالا ماژول دوربین این دستگاه را در نمای دیگری مشاهده می‌کنیم.
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

هرچه به تاریخ رونمایی از سری هوآوی P40 نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری درباره اعضای این خانواده در سطح اینترنت پخش می‌شود. بر اساس جدیدترین اطلاعات افشایی، این سری قرار است چهار رنگ مختلف داشته باشد. در پوستری که از سری P40 منتشر شده رنگ‌های نارنجی، بنفش، سفید، مشکی و سبز تیره این گوشی را می‌بینیم. علاوه بر این، همان طور که پیش‌تر لو رفته بود، در این‌جا ماژول دوربین پنج‌گانه پرچمدار هوآوی دیده می‌شود.

image

طبق گزارش‌ها، هوآوی P40 پرو نمایشگری با طراحی تمام صفحه خواهد داشت که حفره‌ای دوگانه برای میزبانی از دوربین سلفی روی آن قرار گرفته است. این دستگاه از تراشه Kirin 990 استفاده می‌کند تا به شبکه 5G دسترسی داشته باشد. مطابق گزارش قبلی، دوربین جلوی P40 پرو لنز اصلی ۳۲ مگاپیکسلی دارد و دوربین عقب دارای یک لنز اصلی ۵۲ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتوی پریسکوپ، لنز ماکرو و سنسور زمان پرواز است. دوربین اصلی این گوشی از فناوری پیکسلی ۱۶ در ۱ پشتیبانی می‌کند و آرایه رنگی RYYB دارد. به‌علاوه، لنز تله‌فوتوی این دستگاه به قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری مجهز شده است.

مدیرعامل شرکت هوآوی قبلا اعلام کرده بود که خانواده P40 در مراسمی در تاریخ ۷ فروردین در پاریس فرانسه معرفی می‌شود. این دستگاه مثل سری میت ۳۰ بدون خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل به بازار می‌آید اما از اکوسیستم اختصاصی این غول چینی موسوم به HMS استفاده می‌کند. اگر با این اکوسیستم آشنا نیستید، توصیه می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

pars71

۱۳۹۸/۱۲/۱۹
جالبه نه گوگل پلی ، نه شیائومی ، نه سامسونگ ، استورشون تحریم نیست و حداقل رایگان ها کاملا ازاده ولی هواوی از بیخ تحریم کرده تمام id های ایرانی و راه های دور زدن استورش برای ایران رو ، بعد میاد گوشی هاش رو تحریم میکنه یا خدمات داغون و ساپورت نرم افزاری افتضاح ، انتظار داره 2 میلیون بدی Y7prime2019 بخری که اندرویدش 8 ئه و اپدیت هم نمیشه و همه چیزش هم تحریمه. من نمیدونم وقتی دیگه برتری قیمتی هم نداره ، گوشی های جدیدش هم سرویس های گوگل نداره، سرویس خودش هم تحریمه ، رقیبای بهتر مثل شیائومی و نوکیا و سامسونگ داره ، الان دلایل خرید هواوی چیه دقیقا؟!