خانهاخبار
ثبت پایین‌ترین درآمد تاریخ HTC؛ سرنوشتی نامعلوم در انتظار پرچمدار جدید آن‌ها

ثبت پایین‌ترین درآمد تاریخ HTC؛ سرنوشتی نامعلوم در انتظار پرچمدار جدید آن‌ها

علی‌رغم آن‌که اچ‌تی‌سی چندین بار تاکید کرده بود که امسال می‌خواهد بازگشت قدرتمندانه‌ای به بازار موبایل داشته باشد، اما میزان درآمد آن‌ها در ماه فوریه 2020 به پایین‌ترین سطح تاریخ فعالیت این شرکت رسیده است.
۱۳۹۸/۱۲/۱۸

اولین ماه از سال جدیدی میلادی ماه خوبی برای HTC نبود، اما گزارش عملکرد این شرکت در ماه فوریه نشان می‌دهد که شرایط بدتر از قبل شده است. این کمپانی تایوانی حالا به جایی رسیده که پایین‌ترین درآمد تاریخ خود را به ثبت رسانده است.

اچ‌تی‌سی در مجموع در ماه فوریه ۱۴ میلیون دلار درآمد داشته که این رقم افت قابل توجهی را نسبت به درآمد ۲۱ میلیون دلاری این شرکت در بازه زمانی مشابه سال قبل نشان می‌دهد. علاوه بر این، پایین‌ترین درآمد قبلی این شرکت که به ماه ژوئیه ۲۰۱۹ بر می‌گردد هم یک میلیون دلار از این رقم بیشتر بوده است.

کسب و کار اچ‌تی‌سی نسبت به سال قبل با افت ۳۲.۹۶ درصدی و نسبت به ماه قبل با افت ۱۲.۳۸ درصدی روبرو شده، اما در میان این آمار بارقه‌های امیدی مشاهده می‌شود. علی‌رغم آن‌که اچ‌تی‌سی در طول چند سال اخیر مشغول سقوط آزاد بوده، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها نهایتا به مسیری پایدار رسیده‌اند.

پارسال میانگین افت سالانه این شرکت ۵۷.۸۲ درصد بود، و با وجود این که آمار سال جاری هم چندان تعریفی ندارد، اما بهبودی نسبی را نسبت به سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد. اکنون شاید اچ‌تی‌سی با معرفی محصولات جدید خود بتواند شرایط را بهتر کند.

این غول تایوانی پارسال تا حد زیادی از بازار تلفن‌های هوشمند خارج شد. معدود دستگاه‌هایی که توسط این شرکت به بازار آمد مختص بازار هند بود و به نظر می‌رسید که شرکت دیگری آن‌ها را با برند HTC تولید کرده است.

با این حال، آن‌ها امسال مشغول آماده شدن برای بازگشتی اساسی هستند. هنوز اطلاعات زیادی در این باره منتشر نشده، ولی اچ‌تی‌سی تایید کرده که در حال کار روی پرچمداری با پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات است. این دستگاه احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد و در ادامه سال ۲۰۲۰ معرفی می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی

۱۳۹۸/۱۲/۱۹
خدا رحمتش کنه