خانهاخبار
گزارش: شیائومی Mi 10 S نیمه دوم 2020 معرفی می‌شود

گزارش: شیائومی Mi 10 S نیمه دوم 2020 معرفی می‌شود

بر اساس اعلام اکانت افشاگر Digital Chat Station، شیائومی می‌خواهد در نیمه دوم سال 2020 از نسخه بزرگ‌تری از سری Mi 10 رونمایی کند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۸

شیائومی Mi 10 و Mi 10 Pro چند وقت پیش با نمایشگری ۶.۶۷ اینچی معرفی شدند. چنین نمایشگری حتی با استانداردهای امروزی هم نسبتا بزرگ به حساب می‌آید، اما ظاهرا شیائومی به این اندازه بسنده نکرده و قصد دارد با عرضه مدل جدیدی به نام Mi 10 S دستگاه بزرگ‌تری را به دست کاربران برساند.

بر اساس پست جدید اکانت افشاگر Digital chat station در شبکه اجتماعی چینی ویبو، قرار است موبایل غول‌پیکری از سری Mi 10 معرفی شود که Mi 10 S نام دارد. این افشاگر می‌گوید موبایل مذکور در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

با وجود این که فعلا نمی‌توانیم به این ادعا اطمینان داشته باشیم، اما می‌دانیم که شیائومی قبلا با بلک شارک ۳ پرو نمایشگری ۷.۱ اینچی را معرفی کرده بود. اگر Mi 10 S نمایشگری مثل بلک شارک ۳ پرو داشته باشد، شاید نهایتا شاهد عرضه موبایلی از برند شیائومی با رزولوشن 1440p باشیم.

با توجه به این که Mi 10 S در نیمه دوم سال معرفی می‌شود، احتمال دارد که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده کند. همچنین باید منتظر حضور باتری بزرگ‌تری نسبت به Mi 10 باشیم که ظرفیت آن ۴۷۸۰ میلی آمپر ساعت بود. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ بیسیم داشته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)