خانهاخبار
بخشی از مشخصات کلیدی Nova 7 SE فاش شد

بخشی از مشخصات کلیدی Nova 7 SE فاش شد

با وجود این که زمان زیادی از معرفی سری Nova 6 نمی‌گذرد اما همین حالا صحبت از معرفی Nova 7 به میان آمده و افشاگران بخشی از مشخصات کلیدی سخت‌افزار این دستگاه را به اشتراک گذاشته‌اند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۸

بر اساس شایعات موجود، هوآوی می‌خواهد در ماه آوریل از سری Nova 7 رونمایی کند. این سری احتمالا شامل سه تلفن هوشمند به نام‌های Nova 7 Pro 5G, Nova 7 5G و Nova 7 SE 5G خواهد بود. چند روز پیش در اخبار افشا شد که سری Nova 7 از قابلیت شارژ سریع ۴۰ واتی استفاده خواهد کرد. حالا امروز افشاگر چینی اعلام کرده که Nova 7 SE از طریق منابع زنجیره تامین هوآوی به مشخصات این دستگاه دست یافته است.

اکانت Digital chat station در شبکه اجتماعی چینی ویبو می‌گوید Nova 7 SE از چیپستی میان‌رده از برند Kirin استفاده خواهد کرد که از 5G پشتیبانی می‌کند. هوآوی در حال حاضر از Kirin 710F و Kirin 810 برای گوشی‌های میان‌رده خود بهره می‌گیرد، ولی این دو تراشه از 5G پشتیبانی نمی‌کنند. Nova 5i Pro که در ماه ژوئن به بازار آمد اولین دستگاهی بود که به Kirin 810 تجهیز شد. Nova 6 SE هم که در ماه دسامبر معرفی گردید از همین تراشه Kirin 810 استفاده می‌کرد.

با این حساب، Nova 7 SE می‌تواند اولین موبایلی باشد که از چیپست میان‌رده جدید 5G هوآوی برخوردار می‌شود. پیش‌تر یکی از افشاگران در انتهای سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود که Kirin 820 5G قرار است جایگزین Kirin 810 شود. احتمال می‌رود که اولین دستگاه‌های مجهز به این تراشه Nova 7 یا آنر 10X باشند.

طبق گزارش‌ها انتظار می‌رود که Nova 7 SE نمایشگری ۶.۵ اینچی با دوربین سلفی حفره‌ای و حسگر اثر انگشت جانبی داشته باشد. ظرفیت باتری این گوشی هنوز اعلام نشده، ولی انتظار می‌رود که در این دستگاه از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی استفاده شود. دوربین عقب Nova 7 SE احتمالا لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)