تست همراه اول

سرویس خبر
18 اسفند 1398 ساعت 14:42
0 نظر

 

ساندار پیچای از اقدامات گوگل در برابر ویروس کرونا می‌گوید

مدیرعامل آلفابت و گوگل در نامه‌ای به تشریح اقدامات این شرکت در مقابل بیماری COVID-19 پرداخته است. او از اهمیت فعالیت‌های این شرکت در این برهه حساس جهانی سخن می‌گوید.

با توجه به عظمت شرکت گوگل، پی بردن به تاثیرات کوچک و بزرگ ویروس کرونا بر این کمپانی امر غافل‌گیرکننده‌ای نیست. حالا ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت، هولدینگ والد گوگل، امروز با انتشار نامه‌ای به تشریح شرایط حاضر و پاسخ متناسب این کمپانی نسبت به بیماری کووید ۱۹ پرداخته است.

نکته کلیدی در نامه مدیرعامل آلفابت و گوگل اشاره به این مسئله است که با توجه به ماهیت بی‌بدیل این رخداد جهانی، این شرکت باید آرامش و مسئولیت‌پذیری خود را حفظ کند. چون آن‌ها نقش بزرگی در دنیای اینترنت ایفا می‌کنند و مدیریت صحیح شرایط اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

مردم هر روز برای دریافت کمک به سراغ محصولات گوگل می‌روند: برای دسترسی به اطلاعات مهم؛ برای خلاق ماندن در شرایطی که باید از راه دور به آموزش و کار ادامه داد؛ برای در ارتباط بودن با افرادی که در کشورهای مختلف به آن‌ها اهمیت می‌دهید؛ یا صرفا برای این که لحظاتی در آرامش بنشینید و در پایان یک روز طولانی ویدیو ببینید یا موسیقی گوش کنید.

گوگل به منظور ادامه فعالیت‌های خود در شرایط فعلی تیمی ۲۴ ساعته برای مدیریت حادثه تشکیل داده تا به صورت روزانه وضعیت را تحت نظر گرفته و به دفاتر این شرکت اجازه دورکاری بدهد. در مناطقی که شرایط وخیم‌تر اعلام شده، مثل خلیج سن فرانسیسکو، کارکنان کافه‌تریاها و مراکز این شرکت از امروز به بعد به شکل ساعتی حقوق دریافت می‌کنند.

گوگل در بخش محصولات خود از ماه ژانویه شرایطی مهیا کرد تا کسانی که درباره ویروس کرونا جستجو می‌کنند اطلاعاتی از مرکز پیش‌گیری و کنترل بیماری‌ها (CDC) و سازمان جهانی بهداشت (WHO) دریافت کنند. پیچای می‌گوید جستجوهای مربوط به «روش‌های پاکسازی ویروس کرونا» در هفته گذشته حدود ۱۷۰۰ درصد در آمریکا افزایش یافته است.

جستجوهای یوتیوبی درباره ویروس کرونا کاربران را به سمت سازمان جهانی بهداشت و سازمان‌های محلی هدایت می‌کند. گوگل همچنین ۲۵ میلیون دلار در غالب اعتبار تبلیغاتی به WHO و سایر سازمان‌های دولتی اهدا کرده تا آن‌ها راحت‌تر بتوانند آگاهی عمومی را افزایش دهند. ویدیوهایی که به جای ارائه راهکارهای مراقبتی و درمانی به دنبال روش‌های غیرعلمی پیش‌گیری از کووید ۱۹ باشند حذف می‌شوند. این شرکت سعی دارد منابع خود را افزایش دهد تا بهتر پاسخگوی نیاز روزافزون تولیدکنندگان محتوا و کاربران به رویدادهای پخش زنده باشد.

سرویس Google Ads در طول شش هفته گذشته ده‌ها هزار تبلیغ مربوط به بیماری کووید ۱۹ را مسدود کرده است. افزون بر این، شرکت DeepMind که از زیرمجموعه‌های گوگل است سعی دارد با عرضه ابزاری برای تلفن‌های هوشمند به شناسایی تب بیماران کمک کند. این وسیله به موبایل کاربر وصل می‌شود و می‌تواند بیماری را در مراحل اولیه آن تشخیص دهد.



  18 اسفند 1398
346 بازدید
0 نظر
0.00
  0 رای
نظرات کاربران

در حال بارگذاری