خانهاخبار
گواهی بلوتوث Galaxy A31 اعطا شد؛ آیا تاریخ عرضه آن نزدیک است؟

گواهی بلوتوث Galaxy A31 اعطا شد؛ آیا تاریخ عرضه آن نزدیک است؟

گوشی گلکسی A31 سامسونگ به تازگی موفق شده تا گواهی بلوتوث خود را دریافت کند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۸

امروز در رسانه‌های خبری، شاهد یک خبر خوب برای طرفداران محصولات میان رده هستیم. گوشی هوشمند Galaxy A31 سامسونگ به تازگی موفق به دریافت گواهی بلوتوث شده است و به این ترتیب، اهالی رسانه معتقد هستد که تاریخ رونمایی آن بسیار نزدیک است.

گوشی گلکسی A31 امروز در وب سایت Bluetooth SIG با شماره ساخت SM-A315F/DS مشاهده شده است. متأسفانه جز پشتیبانی این محصول از نسخه پنجم بلوتوث (Bluetooth 5.0)، اطلاعات دیگری در این لیست مشاهده نمی‌شود.

image

 

با این حال، اطلاعات منتشر شده از گیک بنچ این محصول حاکی از آن است که Galaxy A31 سامسونگ با پردازنده MT6768V/CA مدیاتک و چهار گیگابایت رم همراه بوده و سیستم عامل آن نیز به صورت پیش فرض، اندروید 10 خواهد بود.

شایعاتی که از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی به گوش می‌رسد، حکایت از آن دارد که گلکسی ای 31 سامسونگ با حافظه داخلی 64 گیگابایتی در مدل پایه و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد بود.

image

 

برای علاقمندان به عکاسی، دو لنز 48 و 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و ماکرو در نظر گرفته شده است. هنوز مشخص نیست که این محصول، به لنز سومی نیز مجهز باشد یا خیر، چرا که Galaxy A30 در پشت بدنه از دوربین دوگانه بهره‌مند بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)