خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئوی جداسازی قطعات Galaxy Xcover Pro

تماشا کنید: ویدئوی جداسازی قطعات Galaxy Xcover Pro

گلکسی ایکس کاور پرو سامسونگ، یک محصول قوی و سرسخت به حساب می‌آید.
۱۳۹۸/۱۲/۱۸

گوشی‌های سرسخت در مشاغلی مانند کارهای عمرانی یا کار در معادن، فوق‌العاده کاربردی هستند. برند سامسونگ نیز در این شاخه ورود کرده و محصولی به نام Galaxy Xcover Pro را به دنیای تکنولوژی معرفی کرده است.

به دلیل استحکام بالای این محصولات، معمولا افکار کاربران در زمینه تعمیر، به سمت و سوی تعمیر پذیری سخت آنها می‌رود. اگر شما نیز در این مورد دچار شک و دودلی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که ویدئوی جداسازی قطعات این محصول را مشاهده کنید.

خبر خوش در مورد گلکسی ایکس کاور پرو این است که قسمت پشتی آن، به سادگی جدا شده و دسترسی به باتری دستگاه بسیار آن است. واشر لاستیکی قرار گرفته در اطراف بدنه، باعث شده تا این محصول موفق به دریافت گواهی IP68 شود و به این ترتیب، مقاومت Glaaxy Xcover Pro در مقابل آب و گرد و غبار تضمین شده است. با این وجود، دسترسی به باتری دستگاه بسیار آسان بوده و به راحتی قابل تعویض است.

برای جداسازی نمایشگر، به ابزار تخصصی نیاز خواهید داشت، اما بعد از خارج کردن این قطعه سخت‌افزاری از محل مربوطه، دسترسی و جدا کردن سایر قطعات با وسایل استاندارد و عادی، بسیار آسان است.

 

گلکسی ایکس کاور پرو سامسونگ ثابت کرد که امکان ساخت یک محصول مقاوم با طراحی ساده کاملا امکان پذیر است. این گوشی هوشمند 10 میلی متر ضخامت داشته و در قسمت پشت بدنه، به دوربین دوگانه مجهز است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)