خانهاخبار
مانیتورهای فوق خمیده، لعبت سامسونگ برای گیمرها و دفاتر اداری

مانیتورهای فوق خمیده، لعبت سامسونگ برای گیمرها و دفاتر اداری

مدل 1000R مانیتورهای سامسونگ، از پایداری و استقامت بیشتر هنگام قرارگیری روی میز برخوردار خواهد بود.
۱۳۹۸/۱۲/۱۷

حضور کمپانی سامسونگ در همایش جهانی CES امسال، بیشتر به خاطر مانیتورهای خمیده آن در معرض توجه قرار گرفت. مانیتورهای G7 و G9 که مخصوص گیمرها طراحی و تولید شده بود، محدوده دید انسان‌ها را بهتر مورد پوشش خود قرار می‌داد و به همین دلیل، گیمرها لذت بیشتری را هنگام بازی تجربه خواهند کرد. افرادی که این محصول را در نمایشگاه CES 2020 مورد آزمایش قرار دادند، مدعی شدند که هنگام کار با آن، کاربر حس می‌کند که نمایشگر در اطراف دیدگان ایشان چرخیده است.

البته این محصولات، تنها برای گیمرها عرضه نشده‌اند، بلکه اهالی کسب و کار نیز می‌توانند استفاده قابل ملاحظه‌ای از آنها به عمل آورند. در نگاه اول به این مانیتورها، تصور می‌کنید که در ساخت آن، از قطعات فضاپیماها استفاده شده است. به نظر شما آیا امکان استفاده از چنین محصولی در ادارات وجود خواهد داشت؟

image

 

مسلما خیر! به همین دلیل است که سامسونگ، خط تولید مانیتورهای 1000R خود را برای ادارات و صاحبان مشاغل کمی تغییر داده است. خط تولید مدل T55 سامسونگ در سایزهای 24، 27 و 32 اینچی راه اندازی شده و نمایشگر تمامی آنها، با تکنولوژی FreeSync، نرخ رفرش 75 هرتزی و رزولوشن 1080p همراه خواهد بود. بدنه پشتی این محصولات از جنس فابریک برخوردار بوده و حاشیه‌های نمایشگر و قطر آن نیز بسیار کم و باریک است.

image

 

این بدان معناست در حالی که این مانیتورها ظاهر جذابی روی میز کارتان خواهند داشت، اما از لحاظ رزولوشن به گرد پای مدل‌های ادیسه (سری G7 و G9) نخواهند رسید. مسئولان سامسونگ مدعی هستند که پنل خمیده این محصولات، هنگام کار با آنها بسیار کاربردی خواهد بود.

تمامی این تفاسیر بدان معناست که سامسونگ، جدیت خاصی روی مانیتورهای خمیده خود دارد و به این ترتیب، امیدواریم که در طول گذر زمان، شاهد بهبود و افزایش امکانات آنها باشیم. البته در حال حاضر، متأسفانه اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه سری T55 که مخصوص ادارات و صاحبان مشاغل طراحی شده است، در دسترس نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)