خانهاخبار
اخبار جدیدی درباره ایرپاد پرو لایت و آیفون 9 منتشر شد

اخبار جدیدی درباره ایرپاد پرو لایت و آیفون 9 منتشر شد

با توجه به این که به زمانی احتمالی رونمایی از آیفون 9 نزدیک می‌شویم، حالا اخبار تازه‌ای درباره مراحل پایانی تولید این دستگاه و البته شایعه‌ای درباره ایرپاد پرو لایت منتشر شده است.
۱۳۹۸/۱۲/۱۶

گروه محصولات پوشیدنی اپل در حال حاضر بالاترین سرعت رشد را در میان محصولات مختلف این شرکت دارد. در دو فصل مالی گذشته، رشد درآمدهای این بخش ۵۴ و ۳۷ درصد برآورد شده است. با این حال، با توجه به حضور اپل واچ (محبوب‌ترین ساعت دنیا) و ایرپاد در این دسته‌بندی، نتایج حاصله آن‌قدرها غافل‌گیرکننده به نظر نمی‌رسد.

اپل مدل عادی ایرپاد را با قیمت ۱۵۹ دلار (و مدل دارای کیس شارژ بیسیم آن را با قیمت ۱۹۹ دلار) به فروش می‌رساند. این دستگاه از تراشه H1 استفاده می‌کند که قابلیت استفاده از دستیار شخصی سیری را دارد. در کنار آن، ایرپاد پرو را داریم که با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش می‌رسد و از قابلیت حذف فعال نویز برخوردار است.

تولید ایرپاد پرو لایت به‌زودی شروع می‌شود

image

چند هفته پیش، وب‌سایت دیجی‌تایمز مدعی شد که اپل مشغول کار روی محصول جدیدی به نام ایرپاد پرو لایت است. این خبر با توجه به وجود دو محصول متنوع در دسته ایربادهای اپل بسیار عجیب بود اما دو احتمال را مطرح می‌کند. یا اپل می‌خواهد ایرپاد پرو لایت را جایگزین ایرپاد عادی کند، یا آن‌ها شکاف میان ایرپاد و ایرپاد پرو را آن‌چنان گسترده می‌بینند که قصد دارند محصول دیگری را بین این دو دستگاه قرار دهند.

دیجی‌تایمز در گزارش دوم خود مدعی شد که تولید ایرپاد پرو لایت از انتهای سه‌ماهه اول ۲۰۲۰ و ابتدای سه‌ماهه دوم آغاز می‌شود. این اطلاعات از سوی کارمندانی منتشر شده که مسئول بخشی از زنجیره تامین اپل هستند. به خاطر داشته باشید که حتی اگر تولید ایرپاد جدید مطابق گزارش دیجی‌تایمز صورت بگیرد، این اتفاق به معنای عرضه سریع این محصول نیست. با توجه به شرایطی که ویروس کرونا برای خط تولید اپل به وجود آورده، این شرکت ابتدا باید منتظر بماند تا موجودی انبارهایش به حد کافی برسد.

مراحل پایانی ارزیابی آیفون 9 در حال انجام است

به گزارش دیجی‌تایمز، آیفون ۹ یا آیفون SE 2 هم که قرار است در انتهای ماه جاری میلادی معرفی شود به مراحل انتهایی بررسی‌های مهندسی رسیده است. این بررسی‌ها بر روی نمونه‌های پروتوتایپ انجام می‌شود تا شرکت اطمینان یابد که محصول نهایی دقیقا همان چیزی است که آن‌ها در نظر داشته‌اند.

آیفون ۹ ظاهری شبیه آیفون ۸ خواهد داشت و از نمایشگری ۴.۷ اینچی از نوع LCD استفاده خواهد کرد. این دستگاه به چیپست A13 بایونیک مجهز می‌شود که اپل آن را همزمان با رونمایی از آیفون ۱۱ معرفی کرد. همچنین قرار است ظرفیت رم این دستگاه به ۳ گیگابایت برسد. گفته می‌شود قیمت آیفون ۹ برای مدل پایه ۶۴ گیگابایت ۳۹۹ دلار خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)