خانهاخبار
شبکه HBO بازی The Last of Us را به سریال تبدیل می‌کند

شبکه HBO بازی The Last of Us را به سریال تبدیل می‌کند

بر اساس اعلام استودیو بازی‌سازی ناتی داگ، شبکه HBO کار روی سریال The Last of Us را شروع کرده و علاوه بر کارگردان این بازی از سازنده سریال چرنوبیل برای تولید آن استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۶

استودیو بازی‌سازی Naughty Dog روز گذشته در خبری اعلام کرد که شبکه HBO در حال ساخت سریالی از روی بازی محبوب The Last of Us است. سازنده این مجموعه اقتباسی Craig Mazin، سازنده سریال چرنوبیل، خواهد بود و نیل دراکمن، کارگردان بازی، نیز همراه او خواهد بود.

کریگ مازن در نشستی خبری پیرامون این سریال گفت: «نیل دراکمن بدون شک بهترین راوی داستان در مدیوم بازی‌های ویدیویی است و The Last of Us هم شاهکار او به حساب می‌آید. اقتباس از روی این اثر هنری نفس‌گیر رویایی بود که سال‌ها آن را در سر می‌پروراندم.»

این سریال قرار است وقایع بازی را پوشش دهد. بازی The Last of Us اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و روایت‌گر ماجراجویی جوئل و الی در دنیایی پسا-آخرالزمانی بود. استودیو ناتی داگ به جای رویکرد همیشگی خلق زامبی در دنیاهای آخرالزمانی، نوعی قارچ سمی را به عنوان منشا بروز این فاجعه انتخاب کرد. در نتیجه انسان‌های آلوده به میزبانی برای این قارچ سمی بدل می‌شدند و انسان‌های عادی باید برای بقا در مقابل این بیماری تلاش می‌کردند. اما همان طور که در بسیاری از داستان‌های پسا-آخرالزمانی دیده‌ایم، گاهی اوقات همین انسان‌ها هستند که نقش هیولاهای واقعی را ایفا می‌کنند.

جوئل مردی میانسال است که ۲۰ سال قبل از وقایع بازی خانواده خود را در اثر شیوع این آلودگی از دست می‌دهد. او در بازی وظیفه پیدا می‌کند تا الی ۱۴ ساله را به مقر گروه شورشی‌های Fireflies برساند. اما با آشنایی هرچه بیشتر جوئل و الی همه چیز مطابق قرار اولیه پیش نمی‌رود و او در می‌یابد که جان الی چقدر برایش اهمیت دارد.

این نخستین اثر اقتباسی از محصولات سونی است و طبق گزارش‌ها خود این شرکت ژاپنی هم در فرآیند تولید سریال دخیل خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)