خانهاخبار
سری Realme 6 با دوربین چهارگانه و نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

سری Realme 6 با دوربین چهارگانه و نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

همان طور که قبلا اعلام شده بود، دو تلفن هوشمند Realme 6 و Realme 6 Pro امروز رسما معرفی شدند. مدل عادی و پرو این سری به ترتیب با قیمت پایه 177 و 232 دلار وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۸/۱۲/۱۵

ریلمی امروز رسما از دو گوشی Realme 6 و Realme 6 Pro رونمایی کرد و آن‌ها را با قابلیت‌های جدید تنها بعد از گذشت ۵ ماه از معرفی نسل قبلی به بازار فرستاد. خانواده Realme 6 از چیپست جدید، نمایشگر ۹۰ هرتزی و شارژ سریع ۳۰ واتی استفاده می‌کند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

Realme 6

این گوشی نخستین تلفن هوشمند ریلمی است که از چیپست بازی‌محور مدیاتک G90T استفاده می‌کند. این پلتفرم ۱۲ نانومتری پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با دو هسته کورتکس A76 با سرعت کلاک ۲.۰۵ گیگاهرتز و شش هسته کورتکس A55 با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز دارد. پردازنده گرافیکی این گوشی Mali-G76 است و همراه با ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم به بازار خواهد آمد.

Realme 6 نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD دارد تا با Realme 5 هم‌اندازه باشد. اما رزولوشن آن حالا به +FHD رسیده و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. این دستگاه از گوریلا گلس ۳ استفاده می‌کند و دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 به صورت حفره‌ای بر روی آن قرار گرفته است.

image

در قاب عقب Realme 6 دوربینی چهارگانه به چشم می‌خورد که شامل لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ایزوسل برایت GW1 سامسونگ، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.3، لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی B&W است که برای بهینه‌سازی عکس‌های پرتره به کار می‌رود.

Realme 6 دارای دو مدل حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی از نوع UFS 2.1 است و هر دو مدل از شکاف کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند تا بتوانید ظرف فضای داخلی دستگاه خود را ارتقا دهید. این گوشی یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی هم دارد که با شارژر ۳۰ واتی شارژ می‌شود.

Realme 6 سه نسخه دارد که قیمت نسخه ۴ + ۶۴ گیگابایتی ۱۷۷ دلار، نسخه ۶ + ۱۲۸ گیگابایت ۲۰۴ دلار و نسخه ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی ۲۱۸ دلار است. عرضه این محصول از ۱۱ مارس مصادف با ۲۱ اسفند در هند آغاز می‌شود.

Realme 6 Pro

گوشی Realme 6 Pro از چیپست جدید اسنپدراگون 720G استفاده می‌کند که با گره ۸ نانومتری تولید شده است. این تراشه هشت هسته ۲.۳ گیگاهرتزی Kyro 465 دارد و همراه با گرافیک آدرنو ۶۱۸ از ۶ یا ۸ گیگابایت رم بهره‌مند می‌شود.

Realme 6 Pro مجهز به نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است که دوربین سلفی دوگانه به صورت حفره روی آن قرار داده شده. این دوربین شامل لنز ۱۶ مگاپیکسلی IMX471 سونی و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۰۵ درجه‌ای است.

image

پیکربندی دوربین عقب این دستگاه حتی از جلوی آن هم هیجان‌انگیزتر است. در عقب یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیسکلی در کنار یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.5، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. Realme 6 Pro از لرزشگیر UIS و UIS Max Video Stabilization پشتیبانی می‌کند.

باتری Realme 6 Pro مشابه نسخه معمولی این سری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژر ۳۰ واتی استفاده می‌کند. هر دو گوشی به پوسته Realme UI و اندروید ۱۰ مجهز هستند. Realme 6 Pro در نسخه ۶ + ۶۴ گیگی با قیمت ۲۳۲ دلار، در نسخه ۶ + ۱۲۸ گیگی با قیمت ۲۴۵ دلار و در نسخه ۸ + ۱۲۸ گیگی با قیمت ۲۶۰ دلار از ۱۳ مارس مصادف با ۲۳ اسفند به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)