خانهاخبار
اولین تصاویر زنده از گوشی منتسب به پیکسل 4a لو رفت

اولین تصاویر زنده از گوشی منتسب به پیکسل 4a لو رفت

وب‌سایت اسلش‌لیکس به‌تازگی دو تصویر زنده از موبایلی را به اشتراک گذاشته که منتسب به میان‌رده آتی گوگل یعنی پیکسل 4a است. این دستگاه دوربین سلفی حفره‌ای دارد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۵

همان طور که به اطلاع شما رساندیم، گوگل امسال مراسم سالانه توسعه‌دهندگان خود را برگزار نمی‌کند، اما عرضه محصولات این شرکت مطابق برنامه انجام خواهد شد. در نتیجه باید انتظار داشته باشیم که گوشی‌های میان‌رده گوگل تا دو ماه دیگر معرفی شوند. حالا اولین تصاویر زنده منتسب به پیکسل 4a در سطح اینترنت پخش شده است.

image

بخش جلویی این دستگاه ظاهرا در گوشه بالای سمت چپ خود حفره‌ای برای دوربین سلفی دارد و در قاب عقب هم حسگر اثر انگشت به چشم می‌خورد. در کنار این حسگر می‌توانیم دوربینی یگانه و فلش LED را ببینیم که درون ماژولی مربعی قرار گرفته‌اند.

image

احتمالا گوگل سعی دارد زبان طراحی تمام محصولات خانواده پیکسل 4 را یکسان نگه دارد، وگرنه توجیهی برای قرار دادن دوربینی یگانه درون ماژولی با این اندازه وجود ندارد. البته احتمال دیگری که قابل طرح کردن است جعلی بودن دستگاه حاضر در این تصاویر و عدم ارتباط آن با پیکسل 4a است. با این حال فعلا نمی‌توانیم نظر قطعی بدهیم.

اگر به رندرهای منتشر شده از این دستگاه نگاه کنیم، طراحی این گوشی با آن‌ها تطابق دارد. انتظار داریم که پیکسل 4a نمایشگری ۵.۸۱ اینچی با حسگر اثر انگشت و نمایشگر LCD داشته باشد. این تلفن هوشمند احتمالا از جک ۳.۵ میلی متری هدفون برخوردار است و در پایین خود درگاه USB-C و دو شکاف بلندگو خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)