خانهاخبار
بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شدند

بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شدند

سری جدید تلفن‌های گیمینگ شیائومی با نام بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو با قابلیت‌های تخصصی برای طرفداران بازی‌ها و شارژر 65 واتی مغناطیسی از راه رسیدند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۵

زیربرند شیائومی دیروز از دو موبایل جدید گیمینگ رونمایی کرد که قابلیت‌های تخصصی زیادی برای طرفداران دنیای بازی‌ها دارند. بلک شارک ۳ و بلک شارک ۳ پرو در ابتدا وارد بازار هند می‌شود، اما مطابق استراتژی‌های این شرکت بعدا قرار است به بازار جهانی هم راه پیدا کنند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

Black Shark 3 Pro

بلک شارک ۳ پرو علاوه بر قابلیت‌های اضافه‌ای که نسبت به بلک شارک ۳ دارد، مجهز به نمایشگری بزرگ‌تر است. این گوشی نمایشگری ۷.۱ اینچی از نوع OLED با کیفیت +QHD دارد و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. بلک شارک ۳ پرو با ۲۷۰ هرتز از سریع‌ترین نرخ نمونه‌برداری لمسی در دنیای موبایل برخوردار است.

image

این تلفن هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و نیازی به گفتن نیست که با پشتیبانی از 5G به بازار می‌آید. بلک شارک ۳ پرو ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم دارد اما فقط نسخه ۱۲ گیگابایتی آن از حافظه LPDDR5 استفاده می‌کند، در حالی که مدل ۸ گیگابایتی از نوع LPDDR4X است. از نظر ظرفیت حافظه داخلی فقط یک نسخه برای این دستگاه ارائه می‌شود که ۲۵۶ گیگابایتی است.

image

این گوشی در قاب عقب خود دوربینی سه‌گانه دارد که شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی است. ماژول این دوربین لنزها را به صورت مثلثی روی دستگاه قرار داده است. دوربین سلفی این گوشی از لنزی ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

image

بلک شارک ۳ پرو یک باتری بسیار بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. شیائومی می‌گوید برای شارژ صفر تا صد این گوشی فقط به ۳۸ دقیقه زمان نیاز دارید. و اگر وسط بازی کردن بودید و نیاز به شارژ پیدا کردید، کافی است شارژر مغناطیسی دستگاه را به پشت گوشی وصل کنید تا از قابلیت شارژ ۱۸ واتی آن بهره‌مند شوید.

image

یکی از برتری‌های نسخه پرو به نسخه عادی بلک شارک ۳ دکمه‌های پاپ‌آپ جدید این گوشی است. در نسخه قبلی بلک شارک از تریگرهای لمسی استفاده شده بود، اما در این جا شاهد حضور دکمه‌های پاپ‌آپ فیزیکی هستیم. بلک شارک وعده داده که این دکمه‌ها بدون مشکل می‌توانند تا حداقل ۳۰۰ هزار بار فشار داده شوند.

Black Shark 3

نسخه عادی بلک شارک ۳ نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن +FHD دارد و حاوی یک باتری ۴۷۲۰ میلی آمپر ساعتی است. این دستگاه فاقد تریگرهای پاپ‌آپ نسخه پرو است و در سه مدل ۸ + ۱۲۸ گیگی، ۱۲ + ۱۲۸ گیگی و ۱۲ + ۲۵۶ گیگی به بازار می‌آید. سایر مشخصات این گوشی مشابه مدل پرو در نظر گرفته شده است.

image

از نقطه نظر طراحی هر دو گوشی تقریبا یکسان ساخته شده‌اند. هر دو بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه دارند و هیچ حفره یا شکافی روی نمایشگر آن‌ها دیده نمی‌شود. بلک شارک ۳ و ۳ پرو از سیستم خنک‌سازی بهبودیافته‌ای استفاده می‌کنند که کانال‌های حرارتی را نسبت به نسل قبلی دو برابر کرده است. نکته جالب توجه این است که سری بلک شارک ۳ برخلاف سری بلک شارک ۲ جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد.

مدل استاندارد این گوشی در سه رنگ مشکی، خاکستری و نقره‌ای به بازار می‌آید، در حالی که مدل پرو با دو رنگ مشکی و خاکستری روانه بازار خواهد شد. بلک شارک ۳ از تاریخ ۱۶ اسفند برای مدل ۸ + ۱۲۸ گیگی با قیمت ۵۰۰ دلار و بلک شارک ۳ پرو از تاریخ ۲۷ اسفند برای مدل ۸ + ۲۵۶ گیگی با قیمت ۶۷۵ دلار عرضه می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Iman

۱۳۹۸/۱۲/۱۵
من که شخصا عاشقش شدم از رد مجیک و روگ فون سرتره خدایی ?????????