خانهاخبار
گوگل به‌خاطر کرونا کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را لغو کرد

گوگل به‌خاطر کرونا کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را لغو کرد

گوگل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و نگرانی از گسترش بیشتر این بیماری کنفرانس Google I/O 2020 را لغو خواهد کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۵

گوگل کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را از بیم گسترش ویروس کرونا لغو می‌کند. این جدیدترین خبری است که ساعاتی پیش از سوی این غول بزرگ دنیای فناوری اعلام شد. کنفرانس I/O 2020 امسال قرار بود در تاریخ ۱۲ تا ۱۴ مه مصادف با ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت برگزار شود. این شرکت همچنین رویداد Cloud Next را با رویدادی آنلاین جایگزین کرد تا از خطرات موجود بکاهد.

سخنگوی گوگل در بیانیه‌ای درباره این خبر گفت: «با توجه به نگرانی‌هایی که پیرامون ویروس کرونا (کووید-۱۹) وجود دارد، و مطابق دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها، سازمان جهانی بهداشت و سایر نهادهای بهداشتی تصمیم گرفتیم که رویداد فیزیکی Google I/O را لغو کنیم.»

گوگل معمولا از کنفرانس I/O برای رونمایی از نسخه جدید اندروید، سخت‌افزارهای جدید شرکت و حتی آپدیت‌های مربوط به سرویس‌هایی مثل گوگل مپس استفاده می‌کند. این کمپانی می‌گوید حالا به دنبال روش‌های جدیدی است تا از طریق آن Google I/O را پیش ببرد و بستر همکاری را در جامعه توسعه‌دهندگان خود فراهم نماید.

گوگل می‌گوید شرکت‌کنندگان این رویداد تا تاریخ ۱۳ مارس هزینه پرداختی خود را پس می‌گیرند و آن‌هایی که بلیت مراسم امسال را خریده بودند می‌توانند به طور خودکار از گزینه تهیه بلیت کنفرانس توسعه‌دهندگان سال ۲۰۲۱ بهره‌مند شوند.

لغو کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل در حالی اعلام می‌شود که پیش از این کنگره جهانی موبایل، کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی و کنفرانس توسعه‌دهندگان F8 فیسبوک هم به سرنوشت مشابهی دچار شده بودند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)