خانهاخبار
دستبند هوشمند Realme رسما با نمایشگر رنگی معرفی شد

دستبند هوشمند Realme رسما با نمایشگر رنگی معرفی شد

ریلمی امروز از اولین دستبند هوشمند خود رونمایی کرد. این دستگاه قادر به ردیابی فعالیت‌های مختلف ورزشی است و صفحه‌ای رنگی دارد که اطلاعات مختلفی مثل نوتیفیکیشن‌ها را به شما نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۳

شرکت ریلمی ساعاتی قبل از محصول تازه‌ای به نام Realme Band رونمایی کرد. این دستگاه اولین دستبند هوشمند ریلمی است که نمایشگر رنگی دارد و می‌تواند وضعیت سلامتی و فعالیت‌های کاربر را ردیابی کند. قیمت این دستگاه هنوز اعلام نشده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا با ویژگی‌های این محصول آشنا شوید.

ریلمی بند یکی از اولین محصولات IoT این شرکت است. این دستگاه نمایشگر رنگی دارد و یک دکمه شبیه دکمه آنر بند در پایین آن قرار گرفته که اجازه می‌دهد در منوها و صفحات مختلف این گجت جابجا شوید. همچنین می‌توانید با کمک این دکمه بین حالت‌های مختلف دستبند سوئیچ کنید.

image

ریلمی قابلیت ردیابی فعالیت‌های مختلف را روی این بند قرار داده که شامل دسته‌بندی‌هایی مثل پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، دویدن، کوهنوردی، یوگا و حتی کریکت است. این دستگاه سنسوری دارد که می‌تواند ضربان قلب را اندازه‌گیری کرده و کالری‌های مصرفی را در طول هر یک از فعالیت‌های بالا محاسبه کند. ریلمی بند گواهی IP68 دارد تا در برابر آب و گردوغبار مقاوم باشد. این دستگاه از طریق بلوتوث به موبایل وصل می‌شود و می‌تواند پیغام‌ها و سایر نوتیفیکیشن‌ها را نشان دهد.

کاربر می‌تواند با کمک دکمه مذکور در صفحه حرکت کرده و با لمس طولانی مدت روی گزینه مدنظر خود آن را فعال کند. با این کار، ریلمی بند با توجه به فعالیت انتخابی ردیابی گام‌ها، کالری مصرفی و ضربان قلب را آغاز می‌کند. این دستگاه قادر است وضعیت خواب را هم دنبال کرده و به طور مستقیم از طریق بدنه شارژ شود.

image

طراحی ریلمی بند آن‌قدرها شاخص و متفاوت نیست. ریلمی ظاهری ساده را برای این دستگاه انتخاب کرده که شبیه سایر محصولات همین دسته‌بندی به نظر می‌رسد. ولی بندهای رنگارنگی برای این محصول موجود است که شامل زرد، سبز و سیاه می‌شود. در آینده احتمالا رنگ‌های بیشتری برای بند این دستگاه معرفی خواهد شد. نمایشگر این دستگاه دارای کمی خمیدگی است و می‌تواند علاوه بر زمان، فعالیت‌های مختلف، ضربان قلب و حتی نوتیفیکیشن‌ها را نشان دهد.

ریلمی اعلام کرده که دستبند خود را از تاریخ ۱۵ اسفند راهی بازار خواهد کرد. قیمت این دستگاه قرار است در همان روز اعلام شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)