خانهاخبار
نسخه جدید موبایل اوپو رینو 3 پرو در هند معرفی شد

نسخه جدید موبایل اوپو رینو 3 پرو در هند معرفی شد

اوپو امروز در هند از نسخه جدید رینو 3 پرو رونمایی کرد. این تلفن هوشمند اولین موبایل دنیاست که دوربین سلفی حفره‌ای با لنز اصلی 44 مگاپیکسلی دارد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۳

اوپو امروز در هند از تلفن هوشمند Reno3 Pro رونمایی کرد. این شرکت قبلا در ماه دسامبر نسخه‌ای از همین دستگاه را با اسنپدراگون 765G معرفی کرده بود که از 5G پشتیبانی می‌کرد، اما حالا این دستگاه را با چیپست هلیو P95 مدیاتک روانه بازار کرده است. این نسخه از رینو ۳ پرو اولین تلفن هوشمند دنیا با دوربین سلفی حفره‌ای دوگانه است که سنسور اصلی ۴۴ مگاپیکسلی دارد. در قاب عقب این دستگاه دوربینی چهارگانه قرار گرفته که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است.

رینو ۳ پرو نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع E3 S-AMOLED با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. این صفحه نمایش از طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و نسبت کنتراست آن ۲۴۰۰۰۰۰:۱ است. حداکثر روشنایی این پنل ۱۲۰۰ نیت اعلام شده و مرکز TUV Rheinland تایید کرده این که گوشی برای چشم کاربر مضر نیست. وزن رینو ۳ پرو ۱۷۵ گرم و ضخامت آن ۸.۱ میلی متر است تا ظریف‌ترین موبایل از سری رینوی اوپو باشد.

image

حفره نمایشگر رینو ۳ پرو حاوی یک لنز اصلی ۴۴ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است که برای اعمال افکت بوکه کاربرد دارد. دوربین سلفی این گوشی مجهز به قابلیت‌هایی مثل Ultra Night Selfie Mode و Ultra Stead Video 2.0 است. در قاب عقب دوربینی چهارگانه قرار داده شده که شامل یک سنسور تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز مونوی ۲ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای است. این دوربین قابلیت‌هایی مثل زوم هیبریدی ۵ برابری، زوم دیجیتال ۲۰ برابری، عکاسی فوق شفاف ۱۰۸ مگاپیکسلی، حالت فوق تاریک و بوکه ویدیویی دارد.

اوپو در این دستگاه از چیپست ۱۲ نانومتری هلیو P95 مدیاتک استفاده کرده و آن را همراه با رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی UFS 2.1 به بازار می‌فرستد. رینو ۳ پرو از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند تا به سرعت بتوانید باتری ۴۰۲۵ میلی آمپر ساعتی آن را شارژ کنید. اوپو مدعی است که این شارژر می‌تواند ظرف مدت ۲۰ دقیقه ۵۰ درصد باتری را پر کند. این گوشی همچنین سیستم خنک‌کننده چندگانه‌ای دارد که دما را تا ۱۳ درجه کاهش می‌دهد.

رینو ۳ پرو از ColorOS 7 استفاده می‌کند که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده است. این سیستم عامل برای بهبود عملکرد دستگاه در هنگام گیمینگ به فناوری Hyper Boost مجهز شده که نرخ فریم و لمس‌های کاربر را بهینه‌سازی می‌کند. حسگر اثر انگشت این گوشی که زیر صفحه نمایش آن قرار گرفته می‌تواند ظرف ۰.۳ ثانیه قفل دستگاه را باز کند. این گوشی از دو سیم کارت، 4G LTE، بلوتوث، GPS و USB-C پشتیبانی می‌کند.

اوپو رینو ۳ پرو در مدل ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی از ۱۶ اسفند با قیمت ۴۱۶ دلار به بازار می‌آید و در آینده نزدیک مدل ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۴۵۷ دلار وارد بازار خواهد شد. این گوشی قرار است در سه رنگ آبی شفقی، مشکی شبانه و سفید آسمانی عرضه شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)