خانهاخبار
کتابچین، دنیای بزرگ کتاب‌های الکترونیکی

کتابچین، دنیای بزرگ کتاب‌های الکترونیکی

کتابچین، ارائه دهنده مجموعه‌ای از هزاران کتاب در زمینه‌های مختلف به صورت الکترونیکی و صوتی است.
۱۳۹۸/۱۲/۱۱

کتابچین، ارائه دهنده مجموعه‌ای از هزاران کتاب در زمینه‌های مختلف به صورت الکترونیکی و صوتی است. این سیستم به صورت کراس پلتفرم بوده و قابل اجرا بر روی تمام سیستم عاملهای اندروید، آی او اس و ویندوز است. از ویژگی‌های جذاب کتابچین، قابلیت ماراتن است که موجب محک زدن مطالعه خود با سایر کاربران و در نهایت تلاش برای افزایش مطالعه می‌شود.

 

یک کتابخانه بزرگ را به همراه خود داشته باشید

تصور کنید تعداد زیادی کتاب در کتابخانه خود دارید و برای مدتی نیاز به دور شدن از شهرتان را دارید. ممکن است تمام کتاب های موجود در کتابخانه لازمتان باشد. اما چطور ممکن است تمام کتاب ها را با خود حمل کنید؟ بنظرتان انجام این کار امکانپذیر است؟ ما قصد معرفی راهکاری ساده و کاربردی برایتان داریم تا در زمینه حمل کتاب به مشکل بر نخورید.

نرم افزار کتابچین یک اپلیکیشن کتابخوان است که بیش از هزاران کتاب مختلف در هر زمینه ای در خود جای داده است. شما با نصب این اپلیکیشن، کتابخانه بزرگی را به همراه خود خواهید داشت و در هر زمان و مکانی می‌توانید به راحتی به کتاب مورد علاقه خود دست پیدا کرده و مطالعه کنید.

image

 

محیط کاربری جذاب کتابچین

 

کتابچین، مخزن کتاب‌های الکترونیکی و صوتی

نرم افزارکتابچین ارائه دهنده انواع کتاب‌ های الکترونیکی و صوتی با عناوین متنوع می ‌باشد که امکان خرید و مطالعه آن‌ها را برای شما فراهم آورده است. شما در کتابچین علاوه بر خرید کتاب ‌های مختلف، رمان های پر فروش و یا کتب شعر ایرانی، می‌توانید هزاران کتاب رایگان در زمینه ‌های مختلف از جمله کتاب های تخصصی، فنی و مهندسی، علمی، ادبیات، درسی، فناوری و تکنولوژی و ... را دانلود کرده و مطالعه کنید.

 

قابلیت ماراتن در کتابچین

یکی از امکانات جذاب نرم افزار کتابچین، قابلیت ماراتن است. طبق این ویژگی شما می‌توانید از میزان مطالعه روزانه، ماهانه و مقایسه آن با ماه گذشته اطلاع داشته باشید. حتی می‌توانید میانگین مطالعه روزانه خود را پایش کنید. تمام این آمار باعث اطلاع دقیق شما از میزان مطالعه‌تان می‌شود تا بتوانید مدیریتی بر روی مطالعه روزانه خود داشته باشید. همچنین می‌توانید توسط ویژگی ماراتن، میزان مطالعه خود با سایر کاربران کتابچین را مقایسه کرده و نسبت به اخذ رتبه بیشتر در ماراتن تلاش کنید.

 

image

 

قابلیت ماراتن با سایر کاربران

برای آشنایی بهتر با امکانات و ویژگی های نرم افزار کتابچین با ما همراه باشید....

 

  • جستجوی پیشرفته

در نسخه وب و اپ کتابچین، می‌توانید به راحتی به هر کتابی که می‌خواهید دست پیدا کنید. کتابچین برای شما جستجو بر اساس عنوان کتاب، نام نویسنده و نام ناشر را فراهم کرده است تا به راحتی بتوانید در صورت فراموشی نام کتاب آن را بر اساس نام نویسنده اش پیدا کنید یا برعکس. در صورتی که خواهان مجموعه کتاب‌های یک ناشر خاص هستید، می‌توانید با جستجوی نام ناشر، تمام مجموعه کتاب‌هایی که توسط آن انتشارات به چاپ رسیده است را در اختیار داشته باشید.

  • کتاب‌های صوتی

نگران کمبود وقت برای خواندن کتاب نباشید. زیرا کتابچین مجموعه عظیمی از کتاب ‌های صوتی را برای شما فراهم آورده است که می‌توانید همزمان با انجام کارهای روزمره خود، به کتاب مورد علاقه خود گوش فرا دهید. حتی می‌توانید در تاکسی، اتوبوس، مترو و یا حتی در حال پیاده‌روی نیز به کتاب مورد علاقه خود گوش فرا دهید و از مطالعه‌تان عقب نمانید.

 

  • مطبوعات و مجلات روز

اگر به صورت روزانه به مجلات مورد علاقه خود دسترسی پیدا نمی‌کنید، به کمک وبسایت و اپلیکیشن کتابچین می‌توانید انواع مجلات متنوع روز را پیدا کرده و به آن‌ ها دسترسی داشته باشید. این مجلات و مطبوعات به هنگام انتشار نسخه جدیدی از آن ها به روزرسانی می‌شوند تا کاربران همواره به نسخه جدید مجله مورد علاقه خود دستیابی داشته باشند.

 

  • فروش رایگان کتاب الکترونیکی و صوتی

در کتابچین، علاوه بر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیکی، کتاب‌های مختلفی در زمینه‌های متنوع به صورت رایگان در اختیار علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار گرفته است تا بتوانند به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه از این کتاب‌های الکترونیکی و صوتی استفاده کرده و از خواندن و گوش دادن به آن‌ها لذت ببرند.

 

  • قابل دسترسی در همه‌جا و هر زمان

فقط با داشتن یک حساب کاربری منحصربفرد می‌توانید از هر پلتفرم مختلفی وارد حساب کتابچین خود شوید و به کتاب‌های خرید شده یا دانلود شده خود دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید از تمام پلتفرم های اندروید، آی او اس و ویندوز وارد حساب کاربری کتابچین خود شده و مطالعه کنید.

 

  • قابلیت مطالعه آفلاین

اگر نگران این هستید که مبادا در جایی قرار بگیرید که به اینترنت دسترسی نداشته باشید و نتوانید مطالعه کنید، باید بگوییم که کتابچین این نگرانی را برای شما رفع کرده است. شما فقط با یک بار خرید و دانلود کتاب مورد نظرتان از کتابچین، برای مطالعه بعدی نیازی به اینترنت نخواهید داشت. کافیست وارد اپلیکیشن شوید و به مطالعه کتاب‌های دانلود شده خود ادامه دهید.

 

  • هایلایت گذاری و کامنت گذاری در کتاب

بسیاری از علاقمندان به مطالعه، دوست دارند که هنگام مطالعه، صفحات مختلفی از کتاب را نشانه گذاری کنند و یا ممکن است در قسمتی از متن کتاب نیازی به توضیح مطلبی کوچک داشته باشند و یا اینکه قسمتی از متن را دوست داشته باشند و بخواهند آن را هایلایت کنند. تمام این امکانات به صورت کاملا حرفه ای در کتابچین فراهم آورده شده است. به طوری که کاربران احساس می‌کنند همواره یک کتاب واقعی را مطالعه می‌کنند. همچنین کتابچین، به سلیقه کابران نیز اهمیت ویژه ای قائل شده و فونت های مختلفی را در خود جای داده است که کاربر می‌تواند با توجه به سلیقه خود نوع فونت و سایز آن را تغییر داده و همچنین اقدام به تغییر فاصله میان خطوط کتاب کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب کتابچین، وجود حالت مطالعه در شب و روز است. یعنی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم شما، می‌توانید در زمان‌های مختلف یکی از این حالات را انتخاب کرده و به لذت کتاب‌خوانی خود ادامه دهید.

 

image

 

امکانات ویژه و موردنیاز کاربر

 

  • بررسی کلی قبل از خرید کتاب

شما می‌توانید قبل از خرید کتاب مورد نظرتان ، اطلاعات کلی آن را مشاهده کنید. برای مثال می‌توانید از نام نویسنده کتاب، انتشارات کتاب مورد نظر، تعداد صفحات کتاب، تاریخ دقیق انتشار و چندمین چاپ آن، زمینه و موضوع کتاب و ... اطلاع پیدا کنید. همچنین یکی از ویژگی های خوب کتابچین، معرفی کامل کتاب مورد نظر است که سعی دارد هیچگونه علامت سوالی از محتوای کتاب در ذهن خریدار باقی نگذارد. همچنین می‌توانید در بخش نقد و بررسی کتاب، نظرات مختلف کاربران و منتقدان ادبی را مشاهده کنید. درضمن، یکی از ویژگی های خوب کتابچین این است که قسمت‌ هایی از کتاب را برای آشنایی بیشتر با موضوع کتاب در معرض دید خریداران قرار داده است تا قبل از خرید از محتوای آن اطلاعات نسبی به دست آورند.

  • دسته بندی موضوعی کتاب ها

هرکسی در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و به طبع به دنبال کتاب ‌های مرتبط با زمینه فعالیت خود است. عده‌ای نیز علاقه‌مند به مطالعه کتاب‌های متنوع در زمینه‌های مختلف هستند.

کتابچین، تمام کتاب‌ها را به صورت موضوعی دسته بندی کرده است تا کاربران به راحتی بتوانند بین ژانر مورد علاقه خود، کتاب موردنظر خود را پیدا کنند. دسته بندی کتاب‌ها در زمینه مهندسی، پزشکی، ادبیات، اقتصاد و مدیریت، هنر، درسی و ... موجب سهولت دسترسی کاربران به مجموعه عظیم کتاب‌ها می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)