خانهاخبار
اپل برای کارکنان چینی خود بسته حمایتی حاوی آیپد ارسال کرد

اپل برای کارکنان چینی خود بسته حمایتی حاوی آیپد ارسال کرد

بر اساس پستی که در وب‌سایت ویبو منتشر شده، ظاهرا اپل بسته‌ای حمایتی برای کارکنان چینی خود فرستاده شده شامل اقلام بهداشتی و یک آیپد 10.2 اینچی است.
۱۳۹۸/۱۲/۱۱

شیوع ویروس کرونا بر اپل و همکاران چینی این شرکت از جمله فاکس‌کان و ویستران تاثیرات زیادی گذاشته است. در حال حاضر خطوط تولید این شرکت‌ها در حال افزایش ظرفیت خود هستند، اما به نظر می‌رسد که عرضه آیفون ۹ و حتی آیفون ۱۲ ممکن است با تاخیر صورت بگیرد. زنجیره تامین اپل قادر به تولید قطعات کافی نیست و فعلا فقط ۲۹ فروشگاه از ۴۲ فروشگاه اپل در چین فعالیت دارند. این فروشگاه‌ها هم صرفا به مدت ۸ ساعت در شبانه‌روز باز هستند و ساعات کاری خود را محدود کرده‌اند.

در حال حاضر، با وجود این که اپل به دقت شرایط را زیر نظر گرفته و اثرات ویروس کرونا بر کسب و کار خود را بررسی می‌کند، اما به‌خوبی می‌داند که مردم تحت فشار و مشکلات زیادی قرار دارند. از این رو، ساعاتی پیش تصویری در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شد که عکس بسته حمایتی اپل برای کارمندان ونژو و هوبی چین را نشان می‌داد. در نامه‌ای که همراه این بسته ارسال شده آمده است:

همکاران محترم هوبی و ونژو،

امیدواریم در هنگام دریافت این نامه سالم و سلامت باشید. با توجه به آخرین ارتباطی که با شما داشتیم، می‌دانیم که همگی با قدرت در حال پشت سر گذاشتن این ایام دشوار هستید. از مشکلاتی که پیش روی شماست اطلاع داریم می‌خواهیم حمایت خود را از شما و خانواده‌تان اعلام کنیم. [استان] هوبی و شهر ووهان تحت تاثیر شدیدترین شیوع ویروس کرونا بوده و تاکنون ۲۸۳۵ قربانی داشته است.

از طرف تمام تیم اپل بهترین آرزوها را برای شما داریم و بسته CareKit را به شما و خانواده‌تان پیشکش می‌کنیم. در این بسته آیتم‌های حمایتی و یک آیپد قرار داده شده که می‌تواند برای آموزش آنلاین کودکان یا کمک به گذران وقت در این خانه‌نشینی طولانی‌مدت به کار بیاید.

به‌علاوه، مجموعه‌ای از خدمات مشاوره‌ای و همفکری به طور خاص برای شما آماده شده تا برای عبور از این برهه به شما کمک کند.

بسته حمایتی اپل شامل ماسک، تب‌سنج، مایع دستشویی، ضدعفونی‌کننده، اقلام خوراکی و یک آیپد ۱۰.۲ اینچی است. قرارگیری تبلت اپل در این بسته نه صرفا به عنوان هدیه‌ای از سوی این شرکت برای کارکنان تحت فشار چینی، بلکه به منظور کمک به آن‌ها برای کار از داخل خانه و البته کمک به کودکان برای فراگیری آموزش‌های آنلاین است.

مدیرعامل اپل، تیم کوک، هفته پیش در جلسه سالانه سهام‌داران این شرکت گفت اولویت اپل در ماجرای شیوع ویروس کرونا سلامت و ایمنی کارکنان این شرکت است. این شرکت چندی پیش تصمیم گرفت که مقدار پول اهدایی برای مبارزه با کرونا را دو برابر کند. گفتنی است، این کمپانی هفته گذشته در بازار بورس شرایط خوبی را پشت سر نگذاشت. سهام اپل در پایان هفته گذشته با قیمت ۳۱۳ دلار به کار خود خاتمه داد، اما روز دوشنبه با افت شدیدی باز شد و به قیمت ۲۵۶ دلار رسید. در نهایت نیز با افتی ۱۲ درصدی کار خود را در قیمت ۲۷۳ دلار به پایان رساند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد ز

۱۳۹۸/۱۲/۱۱
واقعا باید تشکر کرد از این اقدام انسان دوستانش با این تبلتی که عرضه کرد درواقع هم بعد تبلیغاتی داره هم وجه مالی و معنوی نامه ای هم که نوشته بسیار با احترام نوشته شده برای مسئولین کشورم متاسفم