خانهاخبار
مایکروسافت احتمالا سرفیس Duo را زودتر به بازار می‌فرستد

مایکروسافت احتمالا سرفیس Duo را زودتر به بازار می‌فرستد

اخیرا گزارشی منتشر شده که می‌گوید مایکروسافت زودتر از انتظار مراحل تولید سرفیس Duo را پشت سر گذاشته و حالا قصد دارد این دستگاه را خیلی زودتر از پایان سال راهی بازار کند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۱

بر طبق گزارش جدیدی که به‌تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که مایکروسافت می‌خواهد زودتر از آن‌چه وعده داده بود سرفیس Duo را روانه بازار کند. این گزارش می‌گوید دستگاه مذکور خیلی زودتر از تعطیلات انتهای سال ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد.

سرفیس Duo موبایل هوشمند جدید سامسونگ است که دو نمایشگر دارد و می‌تواند مثل گلکسی فولد تا شود، اما برخلاف موبایل سامسونگ پنل منعطف ندارد. مایکروسافت در عوض از یک لولای ۳۶۰ درجه استفاده کرده که دو نمایشگر این محصول را به هم وصل می‌کند. این طراحی به سرفیس Duo اجازه می‌دهد به شکل تبلت دربیاید و فضای بیشتری را پیش روی کاربر قرار دهد.

در گزارش جدید منتشره گفته شده که تلفن هوشمند مذکور ممکن است در حوالی فصل تابستان وارد بازار شود. البته هنوز صحبتی از تاریخ دقیق عرضه این دستگاه اعلام نشده، ولی احتمالا چندین ماه زودتر از آن‌چه که پیش‌تر اعلام شده بود می‌توانیم این گوشی را پشت ویترین فروشگاه‌ها مشاهده کنیم.

ظاهرا مایکروسافت فرآیند تولید سرفیس Duo را زودتر از موعد پیش برده و حالا امیدوار است که تا پیش از انتهای سال جاری میلادی این گوشی را به بازار بفرستد. گفته می‌شود که نرم‌افزار و سخت‌افزار سرفیس Duo تقریبا تکمیل شده و اکنون فقط بهینه‌سازی‌های نهایی باید صورت بگیرد. این شرکت فعلا مشغول انجام تغییرات لازم روی سیستم عامل سرفیس Duo است که برای اولین بار به جای ویندوز از اندروید استفاده می‌کند. البته این نسخه از اندروید با نسخه‌های عادی تفاوت‌های زیادی دارد و تا حد زیادی رنگ و بوی مایکروسافت را به خود گرفته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)