خانهاخبار
اپلیکیشن مسنجر فیس بوک، بازطراحی شد!

اپلیکیشن مسنجر فیس بوک، بازطراحی شد!

طراحان فیس بوک همواره در حال اعمال تغییرات مختلف روی اپلیکیشن‌های خود هستند تا جامعه کاربری آنها را متحول نمایند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۱

اگر از جمله استفاده کنندگان اپلیکیشن های تولید شده توسط فیس بوک (مانند اینستاگرام، واتس اپ و مسنجر) باشید، مطمئنا می‌دانید که ظرف چند وقت اخیر، این نرم‌افزارها با تغییرات و ویژگی‌های زیادی همراه بوده‌اند که یکی از این دلایل، افزایش جامعه کاربری آنهاست. یکی از آخرین مواردی که شامل این تغییرات می‌شود، Facebook Messenger است.

وب سایت TechCrunch معتقد است که نسخه جدید اپلیکیشن مسنجر فیس بوک به زودی از راه می‌رسد و این در حالی است که برخی کاربران، در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند! به عنوان دو تغییر بزرگ در نسجه جدید Messenger می‌توان به حذف تب Discover و تغییر مکان بات‌های چت‌ها، یکی از مهم ترین ویژگی مسنجر فیس بوک اشاره کرد.

تب People به این ترتیب، یکی از مهم ترین و در دسترس ترین تب‌های این اپلیکیشن به حساب می‌آید، چرا که فیس بوک می‌خواهد تا کاربران، سریع‌تر و راحت‌تر به این قسمت دسترسی داشته باشند. این قسمت در نسخه جدید در حالت فول اسکرین نمایش داده شده و به دو تب جداگانه تقسیم بندی شده است: Stories و Active. مورد دوم به شما اجازه می‌دهد تا لیست دوستان آنلاین خود را به راحتی مشاهده کنید.

image

 

قسمت‌های Chat Bots ،Businesses و Games از دیدگاه کاربران پنهان شده‌اند و تنها هنگام جستجوی نام آن‌ها در کادر Search، پدیدار خواهند شد. در حالت کلی، با ساده ترین و روان ترین طراحی اپلیکیشن مسنجر فیس بوک روبرو هستیم که به کاربران اجازه می‌دهد تا هنگام باز کردن اپلیکیشن، به گزینه‌های مورد نیاز راحت‌تر دسترسی پیدا کنند.

حذف تب Discover ممکن است برخی افراد را متعجب کند، اما فیس بوک در ماه آگوست سال گذشته میلادی، این موضوع را با تمرکز بیش‌تر روی استوری‌ها متذکر شده بود. یکی از مقامات Facebook اعلام کرد در صورتی که بروزرسانی نسخه جدید هنوز برای شما در دسترس قرار نگرفته، باید چند روزی منتظر بمانید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)