خانهاخبار
رویداد GDC 2020 به‌دلیل نگرانی از ویروس کرونا لغو شد

رویداد GDC 2020 به‌دلیل نگرانی از ویروس کرونا لغو شد

جدیدترین قربانی ویروس کرونا کنفرانس بزرگ توسعه‌دهندگان بازی موسوم به GDC 2020 است که به موجب نگرانی از شیوع این بیماری لغو و به تاریخ دیگری موکول شده است.
۱۳۹۸/۱۲/۱۱

در میان اخبار نگران‌کننده مربوط به شیوع ویروس کرونا، برگزارکنندگان «کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی» موسوم به GDC اعلام کرده‌اند که این رویداد فعلا لغو خواهد شد. البته GDC 2020 به طور کامل ملغی نشده و برگزارکنندگان گفته‌اند که صرفا تاریخ آن را به تعویق می‌اندازند.

در اطلاعیه GDC 2020 آمده است: «پس از مشورت نزدیک با همکاران صنعت بازی‌سازی و جوامع سراسر دنیا، این تصمیم دشوار را گرفتیم تا کنفرانس توسعه‌دهندگان بازیِ ماه مارس را عقب بیندازیم.» این مراسم قرار بود از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ مارس در شهر سن فرانسیسکو برگزار شود. در حال حاضر تاریخ جدیدی برای برگزاری GDC اعلام نشده، اما متولیان آن گفته‌اند که این کنفرانس را در فصل تابستان برپا خواهند کرد.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که تقریبا تمام شرکت‌کنندگان بزرگ GDC از جمله مایکروسافت، سونی، یونیتی، آمازون، اپیک گیمز و الکترونیک آرتز در طول هفته گذشته از حضور در این رویداد انصراف دادند. بر اساس جدیدترین توئیت برگزارکنندگان این کنفرانس، بسیاری از ارائه‌های GDC به صورت آنلاین و رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده خواهد شد. همچنین، فستیوال مستقل بازی‌ها و جوایز توسعه‌دهندگان بازی نیز از طریق توئیچ پخش زنده می‌شود.

متولیان GDC اعلام کرده‌اند که اگر کسی برای حضور در این مراسم بلیت تهیه کرده است، می‌تواند هزینه آن را از آن‌ها دریافت کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)