خانهاخبار
تولید انبوه پیکسل 4a از بهار امسال در ویتنام آغاز می‌شود

تولید انبوه پیکسل 4a از بهار امسال در ویتنام آغاز می‌شود

گزارش تازه‌ای که توسط وب‌سایت Android Headlines منتشر شده نشان می‌دهد که گوگل خط تولید خود را به خاطر کرونا به کشور ویتنام منتقل کرده و می‌خواهد پیکسل 4a را از بهار وارد فاز تولید انبوه کند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۰

بر اساس گزارشی تازه، گوگل در نظر دارد که تولید پیکسل 4a و پیکسل 5 را به کارخانه‌های ویتنامی منتقل کند. این گزارش می‌گوید به موجب شیوع ویروس کرونا در کشور چین، گوگل تصمیم گرفته تا تولید دستگاه‌های آتی خود را به ویتنام ببرد. این تصمیم به منظور حفظ سلامت کارکنان شرکت و البته جلوگیری از بروز اختلال در فرآیند تولید اتخاذ شده است.

از زمان گسترش ویروس کرونا، رویدادهای زیادی از جمله کنگره جهانی موبایل لغو شده‌اند و بسیاری از شرکت‌ها به فکر انتقال زنجیره‌های تامین خود به کشورهای دیگر هستند. با این حساب، خبر تولید پیکسل‌های جدید در ویتنام آن‌قدرها عجیب به نظر نمی‌رسد؛ پرسش اصلی این است که تولید این محصولات چه زمانی آغاز خواهد شد.

در گزارش امروز ذکر شده که گوگل می‌خواهد تولید سری پیکسل 4a را از ماه آوریل آغاز کند. این مسئله با توجه به برگزاری کنفرانس I/O 2020 در ماه مه منطقی به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود که این شرکت پیکسل 4a را در همین رویداد معرفی و عرضه آن‌ها را به فاصله کوتاهی آغاز کند. در نتیجه، تولید انبوه این گوشی باید از یک ماه قبل آغاز شود تا این کمپانی برای تامین تقاضاها با مشکل روبرو نگردد.

طبق گزارش‌ها، ظاهرا پیکسل 5 هم در همین کارخانه تولید خواهد شد. اما به توجه به این که ابتدا پیکسل 4a در دستور کار گوگل قرار گرفته، تولید پیکسل 5 به احتمال زیاد به نیمه دوم سال موکول می‌شود. فعلا تاریخ دقیقی در این رابطه در دسترس نیست، اما با احتساب معرفی احتمالی در ماه اکتبر می‌توانیم ماه‌های اوت یا سپتامبر را به عنوان زمان آغاز تولید انبوه پیکسل 5 در نظر بگیریم. 

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره پیکسل 5 و حتی پیکسل 4a موجود نیست، اما با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی از این محصولات اطلاعات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

رندر پیکسل 4a

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)