خانهاخبار
کسب درآمد اینترنتی مطمئن با تریدر نووا

کسب درآمد اینترنتی مطمئن با تریدر نووا

در عصر اینترنت و تکنولوژی که سرعت پیشرفت و رشد کسب و کارها هر روز به سرعت نور نزدیک تر می گردد، منطقی ترین کار این است که اگر مشغول بیزنس های سنتی هستیم، به نوعی سعی کنیم کسب و کار خود را با فضای مجازی یکپارچه کنیم.
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
image

در عصر اینترنت و تکنولوژی که سرعت پیشرفت و رشد کسب و کارها هر روز به سرعت نور نزدیک تر می گردد، منطقی ترین کار این است که اگر  مشغول بیزنس های سنتی هستیم، به نوعی سعی کنیم کسب و کار خود را با فضای مجازی یکپارچه کنیم.

در غیر این صورت بهترین کار این است که روش های درآمدزایی اینترنتی را یاد بگیریم و به هر نحوی که شده مشغول کسب درآمد اینترنتی مطمئن شویم. در این مطلب قصد داریم چند روش مطمئن و آزمایش شده را برای شما بررسی کنیم و شما را با فرصت ها، ریسک ها و مخاطرات این روش ها آشنا کنیم.

در وهله اول اجازه دهید کسب و کارهای اینترنتی را به دو دسته با سرمایه گذاری  و بدون سرمایه گذاری طبقه بندی کنیم. برای کار کردن در اینترنت شما این دو راه را پیش روی خود دارید، یا مهارتی دارید که در اقصی نقاط این کره خاکی طرفدار دارد، از قبیل دانستن زبان های برنامه نویسی مختلف که در صورت داشتن تجربه کافی در آن ها، بدون نیاز به سرمایه گذاری خاصی، می توانید به صورت اینترنتی پروژه دریافت کنید، انجام دهید و دستمزد دلاری خوبی دریافت کنید.

اما این مطلب قصد دارد به شما روش هایی را آموزش دهد که به کمک آن ها می توانید بدون نیاز به داشتن مهارت یا دانش و تجربه خاصی، صرفا با سرمایه گذاری مبلغی، به کسب درآمد اینترنتی بپردازید.

کسب درآمد از اینترنت با سرمایه گذاری در بازارهای مالی

سرمایه گذاری در بازارهای مالی و تریدینگ را در ایران بیشتر به فعالیت در بازار بورس می شناسند اما بازارهای مالی مدرن دیگری از قبیل بازار ارزهای بین المللی و بازار ارزهای دیجیتال نیز در دنیا وجود دارند که محل فعالیت میلیون ها تریدر و سرمایه گذار هستند.

برای سرمایه گذاری در بورس کافی است یک کارگزاری معتبر مثل کارگزاری مفید یا کارگزاری آگاه را انتخاب کنید، درکلاس چند ساعته اجباری آنها شرکت کنید، کد بورسی رایگان دریافت کنید، سپس مشغول تحلیل و سرمایه گذاری سهام شرکت های مختلف شوید.

اما فعالیت در سایر بازارهای مدرن، نیازمند آموزش فارکس به صورت دقیق است. برای فعالیت در بازاری مثل فارکس شما می بایست حداقل 3 ماه را به آموزش خود اختصاص دهید و حداقل 6 ماه پس از آن نیز به تمرین و تجربه در محیط های آزمایشی و بدون سرمایه گذاری بپردازید تا استراتژی های خود را در بوته آزمایش گذاشته و به نوعی با آن ها اخت بگیرید. به این ترتیب در تمامی شرایط مختلف بازار خواهید توانست به ترید بپردازید.

برای آموزش فارکس به چه منابعی نیاز است؟

image

طبق راهنمایی های آموزش فارکس سایت تریدر نووا شما برای اینکه به خوبی به تمامی مباحث بازارهای مالی مدرن مسلط شوید می بایست از آموزش های دقیق و کامل سایت www.BabyPips.com استفاده کنید.

در مرحله اول شما با مفاهیم فارکس و بازارهای مالی آشنا می شوید، سپس بازیگران اصلی بازارهای مالی را می شناسید، در مرحله بعد توانایی کار با نرم افزار معاملاتی متاتریدر MT4 را می آموزید، با مدیریت سرمایه و روانشناسی معاملات آشنا می شوید و به ترتیب سرفصل های زیر را خواهید آموخت:

  • استفاده از تحلیل تکنیکال در بازار مبادلات مالی
  • شناخت و استفاده از روندها در تحلیل بازار
  • خطوط پیووت، کاماریلا و محاسبات آن
  • استفاده از میانگین متحرک قیمتی
  • استفاده از خطوط فیبوناتچی
  • کار با الگوهای کندل استیکی
  • الگوهای قیمتی بازگشتی
  • الگوهای قیمتی ادامه دهنده
  • الگوهای قیمتی هارمونیک
  • آشنایی با چنگال اندروز
  • استفاده از فراریت و همبستگی ارزها
  • مقدمه ای بر امواج الیوت
  • آشنایی با اندیکاتورها
  • آشنایی با اسیلاتورها
  • تحلیل فاندامنتال یا تحلیل بنیادی

با پشت سر گذاشتن آموزش های ذکر شده در بالا، شما تازه به مرحله ای می رسید که می توانید با آموخته های خود یک یا چند استراتژی معاملاتی برای خود تدوین و تنظیم کنید و برای مدت حداقل 6 ماه با حساب های مجازی به تمرین بپردازید.

برای تمرین تریدینگ و پس از آن سرمایه گذاری و تریدینگ با پول واقعی، حتما به دنبال یک بروکر فارکس بروید که از اعتبار بالایی در مجامع جهانی برخوردار است و در سایت هایی مثل www.ForexBrokers.com به عنوان یک بروکر امن معرفی شده است. به این ترتیب خیالتان از بابت امنیت سرمایه آسوده خواهد بود.

توصیه می کنیم اگر به دنبال منبعی مناسب می گردید حتما از سایت تریدر نووا به آدرس www.TraderNova.com مراجعه کنید.

منبع : ویرلن

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ایران کوین ماین

۱۳۹۹/۵/۱۰
توجه توجه:
دوستانی که قبلا در سایت ایران کوین ماین سرمایه گذاری کردن آدرس سایت از com. به net. تغییر یافت.برای ورود افرادی که قبلا ثبت نام کردند از لینک زیر استفاده کنند با همان رمز عبور قبلی خودتان،و نیازی به ثبت نام مجدد نیست و میتوانید سود دلاری خودتون مثل قبل برداشت کنید،و اماافرادی که جدیدا میخواهند ثبت نام کنند و شروع به فعالیت کنند نیز میتوانند از لینک زیر استفاده کنند پشتیبانی سایت ۲۴ ساعت پاسخگو شما درباره نحوه فعالیت و سرمایه گذاری هستند،بعد از ثبت نام کردن هر موقع که میخواهید با صندوق سرمایه گذاری فعالیت کنید اگه داخل گوگل هم اسم سایت بنویسید میتوانید با رمز عبوری که ثبت نام کردید وارد سایت بشوید.
نکته:لطفا بدون فیلتر شکن وارید شوید.
https://b2n.ir/Irancoinmain.net

وحید

۱۳۹۸/۱۲/۱۰
جی اس ام جان ممنون که مطالب متنوع میزاری، من مدتها بود تو فکرش بودم دنبال معامله تو بورس و آموزش فارکس برم...