خانهاخبار
مشخصات سامسونگ گلکسی A11 لو رفت!

مشخصات سامسونگ گلکسی A11 لو رفت!

سامسونگ در حال بروزرسانی گوشی‌های سری گلکسی A است. به تازگی مشخصات گلکسی A11 فاش شده است.
۱۳۹۸/۱۲/۱۰

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی گلکسی A11 سامسونگ بودیم. ماه گذشته میلادی این دستگاه موفق به کسب تاییدیه FCC شده بود که بخشی از مشخصات فنی اصلی آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌داد. این گوشی هوشمند همچنین موفق به کسب تاییدیه از سوی اتحادیه وای فای شده است. به تازگی 91mobiles با همکاری افشاگر معروف، Ishan Agarwal مشخصات گوشی گلکسی A11 را فاش کرده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

گوشی سامسونگ گلکسی A11 دارای شماره مدل SM-A115 است. در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد، این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.4 اینچی IPS LCD مجهز می‌شود که دارای رزولوشن اچ دی پلاس است. شایعات گذشته به حضور حفره درون نمایشگر اشاره کرده بودند. این دستگاه به صورت پیش فرض از اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI بهره می‌برد. در رابطه با چیپست مورد استفاده در این گوشی هوشمند کره‌ای اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

image

گفته می‌شود پنل پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی سه گانه را میزبانی می‌کند. سنسور اصلی این دوربین 13 مگاپیکسلی است؛ با این حال اطلاعی از مشخصات سایر سنسورهای گلکسی A11 نداریم. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کنند. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در بالاترین نسخه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد. گلکسی A11 که جایگزین گلکسی A10s محسوب می‌شود، بر اساس شایعه جدید برای تامین انرژی خود از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. کاربران برای شارژ این گوشی هوشمند باید از پورت USB-C استفاده کنند. شاید این دستگاه قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع باشد.

از سایر مشخصات احتمالی گلکسی A11 می‌توان به سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی، پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه ارتباطی 4G LTE، وای فای و GPS اشاره کرد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با قیمتی نزدیک به 140 دلار وارد بازار شود. لازم به ذکر است؛ سامسونگ هنوز اشاره‌ای به این دستگاه نکرده است. این احتمال وجود دارد که با گوشی جدید در ماه آینده میلادی ملاقات کنیم. انتظار می‌رود خریداران در کشور هند قادر به تصاحب آن در رنگ‌های قرمز، آبی، مشکی و سفید باشند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)