خانهاخبار
گوشی پایین‌رده HTC Wildfire R70 با دوربین 16 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی پایین‌رده HTC Wildfire R70 با دوربین 16 مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت HTC امروز از محصول پایین‌رده جدیدی رونمایی کرده که قرار است در بازار هند و تایلند معرفی شود. این دستگاه با نام HTC Wildfire R70 نمایشگری 6.5 اینچی دارد و دارای دوربینی سه‌گانه است.
۱۳۹۸/۱۲/۹

از آخرین باری که شرکت HTC تلفن هوشمندی معرفی کرده ماه‌ها گذشته است، اما این شرکت حالا دست به رونمایی از موبایل پایین‌رده‌ای برای بازار هند و تایلند زده که HTC Wildfire R70 نام دارد. این دستگاه قرار است به‌زودی وارد بازار شود، هرچند قیمت آن فعلا مشخص نشده است.

بهترین قابلیت HTC Wildfire R70 دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی آن است که دیافراگم f/1.75 دارد و از اندازه پیکسل ۱.۴ میکرومتر استفاده می‌کند. در کنار این لنز، دو سنسور دیگر هم وجود دارد: یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق برای ثبت تصاویر بوکه.

image

HTC Wildfire R70 حسگر اثر انگشت فیزیکی دارد که در قاب عقب آن قرار گرفته است. این تلفن هوشمند مجهز به صفحه نمایشی ۶.۵۳ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +720p و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ است. دوربین سلفی در ناچی قطره‌ای قرار گرفته که میزبان یک لنز ۸ مگاپیکسلی است و می‌تواند ویدیوهای 1080p ضبط کند.

image

موبایل جدید اچ‌تی‌سی از چیپست هلیو P23 مدیاتک به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G71 استفاده می‌کند. این گوشی ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توانید آن را با کمک کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ارتقا دهید. همچنین به صورت پیش‌فرض اندروید ۹ پای روی این محصول قرار گرفته است.

HTC Wildfire R70 از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی برخوردار است که از شارژر ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توانیم به پشتیبانی از LTE، بلوتوث ۴.۲ و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کنیم. تلفن مذکور در دو رنگ آبی شفقی و مشکی شبانه به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)