خانهاخبار
کادیلاک CT5-V در بالاترین مدل چه قیمتی دارد؟

کادیلاک CT5-V در بالاترین مدل چه قیمتی دارد؟

در حالی که سال گذشته شاهد رونمایی از کادیلاک CT5-V بودیم، به تازگی امکان سفارش تمام تجهیزات برای آن فراهم شده است.
۱۳۹۸/۱۲/۹

مدل جدید خودروی سدان اسپرت کادیلاک راه طولانی را طی کرده است؛ با این حال هنوز در اختیار خریداران قرار نگرفته است. نزدیک به یک سال پیش در مه 2019 شاهد رونمایی از خودروی CT5-V بودیم. با وجود چنین موضوعی، به تازگی قابلیت سفارش تجهیزات مختلف آن به صورت آنلاین برای کاربران فراهم شده است. با توجه به این موضوع، می‌توان به قیمت بالاترین تریم آن با تمام تجهیزات موجود پی برد. برای شروع به سراغ کادیلاک CT5-V مجهز به سیستم چهار چرخ محرک می‌رویم که دارای قیمت پایه 51,290 دلار است.

این تریم به کابین با رنگ مشکی، رنگ سفید یا مشکی بدنه، موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری با توربوشارژر دوقلو و امکان تولید 360 اسب بخار و گیربکس 10 سرعته خودکار مجهز شده است. در صورتی که خواهان سفارش رنگ بدنه Red Obsession Tintcoat برای این خودرو باشید، باید 1225 دلار به شرکت کادیلاک هزینه اضافه پرداخت کنید. رینگ‌های 20 اینچی سفارشی هزینه‌ای برابر با 2350 دلار برای شما خواهد داشت. در بخش ظاهری تجهیزات دیگری برای خریداران درنظر گرفته نشده و اگر خواهان هزینه بیشتری باشید، باید به سراغ کابین آن بروید.

در صورتی که کادیلاک CT5-V را با پکیج پلاتینیوم سفارش دهید، 13,130 دلار به قیمت خودروی شما اضافه می‌کند، البته بد نیست بدانید قیمت این پکیجدر وب‌سایت کادیلاک برابر با 6,290 دلار درج شده است. علت این موضوع، اضافه شدن تجهیزات سایر پکیج‌ها به این خودرو است. در حقیقت با سفارش پکیج پلاتینیوم که بالاتر از سایر پکیج‌ها محسوب می‌شود، امکانات تمام پکیج‌های موجود در اختیار شما قرار می‌گیرد. با سفارش این پکیج تمام سیستم‌های کمک راننده، دوربین‌های مختلف، سیستم صوتی Bose با 15 بلندگو و رنگ مشکی جذاب در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

image

کادیلاک CT5-V به صورت پیش فرض دارای تجهیزات مناسبی است؛ با این حال همچنان می‌توان برای آن امکانات مکانیکی و فنی مانند کالیپرهای قرمز رنگ ترمز را سفارش داد. در پکیج پلاتینیوم امکانات زیادی برای کابین وجود دارد که البته کفپوش‌های باکیفیت جزو آن‌ها نیست. برای خرید این آیتم باید 205 دلار دیگر هزینه اضافه پرداخت کنید. با سفارش میکروفیبر برای فرمان و دسته دنده، هزینه شما 300 دلار افزایش پیدا می‌کند. در حالت کلی با سفارش تمام تجهیزات موجود، قیمت این سدان آمریکایی اسپرت به 69 هزار دلار می‌رسد.

image

اگر هزینه مربوط به حمل به مقصد را نیز مدنظر قرار دهیم، قیمت آن به 70 هزار دلار یا به صورت دقیق، 69,995 دلار افزایش پیدا می‌کند. می‌توانید این خودرو را با تجهیزات بیشتری نیز داشته باشید، اما باید آن‌ها را از فروشگاه‌های جانبی تهیه کنید و کارخانه در اختیار شما قرار نمی‌دهد. با توجه به این موضوع، بالاترین مدل آن قیمتی برابر با 69,995 دلار دارد. این قیمت چندان بالا محسوب نمی‌شود. برای مثال اگر خواهان خریداری مرسدس – ای‌ام‌جی C43 با تمام تجهیزات باشید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. یکی دیگر از خودروهای مشابه، بی‌ام‌و M340i xDrive است که با تمام تجهیزات قیمتی مشابه با نماینده کادیلاک دارد و قدرتی برابر با 382 اسب بخار در اختیار راننده قرار می‌دهد.

image

کادیلاک CT5-V یک خودروی اسپرت مناسب محسوب می‌شود؛ با این حال به نظر ما نمی‌تواند با محصولات مطرحی مانند بی‌ام‌و سری 3 رقابت کند. اگر 70 هزار دلار در حساب بانکی خود داشته باشید، کادیلاک CT5-V و یا بی‌ام‌و M340i xDrive را خریداری خواهید کرد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مسعود

۱۳۹۸/۱۲/۲۳
من که صد در صد کادیلاک...آمریکایی اصیل و با هیبت